• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

deur astra g station wil niet meer open ? hellup????

deurpaneel is er al af , ik heb het stroom doorgemeten gaat wel stroom naartoe , maar kan geen hendeltje vinden om de deur van binnenuit open te krijgen

Pffff, dan is misschien toch het motortje overleden.....

Of de breuk ligt net voor het motortje, of de aansluiting is los......

Allemaal mogelijkheden.

Ik weet trouwens ook niet of je de deur dan ook open krijgt.

Pffff, dan is misschien toch het motortje overleden.....

Of de breuk ligt net voor het motortje, of de aansluiting is los......

Allemaal mogelijkheden.

Ik weet trouwens ook niet of je de deur dan ook open krijgt.

ja dat zou heel goed kunnen

ik wil alleen heeeeel graag de deur open hebben zodat we een oplossing kunnen vinden

want dit is echt irri :swear

ja dat zou heel goed kunnen

ik wil alleen heeeeel graag de deur open hebben zodat we een oplossing kunnen vinden

want dit is echt irri :swear

ik weet ff niet hoe het precies zit bij zo'n G, maar als het goed is kun je de deur via het motortje wel open krijgen.

ff aan een hefboompje trekken van het slot. dan zou hij volgens mij wel open moeten gaan.

kabelbreuk bij het motortje zelf lijkt me sterk, omdat de kabels daar niet of nauwelijks bewegen.

ik weet ff niet hoe het precies zit bij zo'n G, maar als het goed is kun je de deur via het motortje wel open krijgen.

ff aan een hefboompje trekken van het slot. dan zou hij volgens mij wel open moeten gaan.

kabelbreuk bij het motortje zelf lijkt me sterk, omdat de kabels daar niet of nauwelijks bewegen.

kan je niet je motor eruit halen en , de motor van je voordeur in de achter deur zetten om te kijken of die het dan wel doet weet je gelijk of je motor kapot is.

kan je niet je motor eruit halen en , de motor van je voordeur in de achter deur zetten om te kijken of die het dan wel doet weet je gelijk of je motor kapot is.

Anders eens snel langs de dealer rijden. Die kunnen je misschien wel even tussendoor helpen om de deur te openen! Je zal toch zeker niet de eerste zijn die met dit probleem zit!

En anders is er zoveel ervaring bij de dealer dat ze je meteen op weg kunnen helpen.

Anders eens snel langs de dealer rijden. Die kunnen je misschien wel even tussendoor helpen om de deur te openen! Je zal toch zeker niet de eerste zijn die met dit probleem zit!

En anders is er zoveel ervaring bij de dealer dat ze je meteen op weg kunnen helpen.

origineel gepost door Dano1.6_8V

Dit zou ik indd. ff doen als ik jou was;)

Hun krijgen hem echt wel voor je open! (in korte tijd)

origineel gepost door Dano1.6_8V

Dit zou ik indd. ff doen als ik jou was;)

Hun krijgen hem echt wel voor je open! (in korte tijd)

bedankt voor de reacties;)

ik zal morgen vroeg ff langsrijden

ik weet het ook niet meer :o

ik ben eigenlijk een vw rijder en dit helpt niet mee

als die deur niet wil ga ik mooi weer terug ,

dan blijft me vriend maar lekker in dat apparaat rijden :mad:

Terug
Naar boven