• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

deur gezocht van vectra b

LosBallos

Post weinig
hey mensen,

ze hebben gister proberen in te breken bij me maatje, gewoon een koevoet tussen de deur gezet ofzo, de hele deur is ontzet, mafkezen weer hier hoor,

maar goed, nu zijn we dus opzoek naar een nieuwe deur, ik bedoel het mag ook gewoon een gebruikte zijn;), het mooiste zou zijn als tie ook nog in kleur zou zijn, het gaat om een linker deur van een vectra b, de kleur is zilver metallic, electrische ramen, weet niet of dit standaard is maar goed!

thnQ

zet er voor de zekerheid het kleurnummer bij en of het een B1 of B2 is, er zijn namelijk 3 verschillende soorten zilver metallic.

en als we nu toch bezig zijn, ben ik nog wel opzoek naar een B2 sedan kofferklep in donkerblauw kleur Z20H :P

zet er voor de zekerheid het kleurnummer bij en of het een B1 of B2 is, er zijn namelijk 3 verschillende soorten zilver metallic.

en als we nu toch bezig zijn, ben ik nog wel opzoek naar een B2 sedan kofferklep in donkerblauw kleur Z20H :P

even iets anders sorry ( topic is al gemaakt)

ik heb een deukje in mijn achterbumper Station b1 maar ik kan nergens een nieuwe bumper kopen?

Erwin

even iets anders sorry ( topic is al gemaakt)

ik heb een deukje in mijn achterbumper Station b1 maar ik kan nergens een nieuwe bumper kopen?

Erwin

hoezo?

bij winparts kun je zo een imitatie bumper bestellen toch

EDIT

nee idd alleen sedannen

wat raar

wellicht dan toch maar je auto verZenderen :wors

hoezo?

bij winparts kun je zo een imitatie bumper bestellen toch

EDIT

nee idd alleen sedannen

wat raar

wellicht dan toch maar je auto verZenderen :wors

ik denk dat je zeker op de onderdelenlijn zal slagen voor een nette deur op kleur

www.onderdelenlijn.nl

verder kan je bellen met van Rems in Alkmaar die heeft veel in rekken afgemonteerd staan van opel .

dit lijkt mij niet zo erg moeilijk

ik heb even op de onderdelen lijn online gekeken maar kleingunnewiek heeft ze liggen dus dat kan je zo ff afhandelen .

Bert

ik denk dat je zeker op de onderdelenlijn zal slagen voor een nette deur op kleur

www.onderdelenlijn.nl

verder kan je bellen met van Rems in Alkmaar die heeft veel in rekken afgemonteerd staan van opel .

dit lijkt mij niet zo erg moeilijk

ik heb even op de onderdelen lijn online gekeken maar kleingunnewiek heeft ze liggen dus dat kan je zo ff afhandelen .

Bert

ik heb maar 1 reactie gehad op de onderdelen lijn voor mijn blauwe achterklep

aangezien ik er echt veel zie rijden, worden ze helaas nog niet gesloopt dus :(

dat wordt dus toch spuiten

ik heb maar 1 reactie gehad op de onderdelen lijn voor mijn blauwe achterklep

aangezien ik er echt veel zie rijden, worden ze helaas nog niet gesloopt dus :(

dat wordt dus toch spuiten

Je moet ook via ondedelen lijn even op de online voorraad kijken staat daar wat van je gading bij zelf even contakt leggen met de adverteerder .

Bas op de online voorraad staan 3 blauwe achterkleppen voor een sedan 1998t/m2002 dus ??????en jij hebt een sedan mits het voor je eigen wagen is .

wat die zilveren deur aan gaat staat niet voor of achter maar ze zijn er beide . dus kleingunnewiek.

staan er trouwens meer op .

bert

Terug
Naar boven