• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Deuren niet open Opel Vectra c 2003

wat ik zou proberen is met een lang stuk ijzer, iets als een remleiding, naar binnen te dringen en dan op de knop van de cv proberen te drukken.
je kan vaak de bovenkant van de deur net genoeg open trekken om er iets door naar binnen te schuiven.

ik heb dit ook al eens bij een andere auto gedaan om hem open te krijgen.

Hoi,

Ben iets wijzer,wat waarschijnlijk ook weer logisch is.
Vanaf het begin beginnen.
Gisteren met de afstandbediening de auto op slot gedaan met de oude batterij,daarna nieuwe batterij erin gedaan,toen kreeg ik de deuren niet open met de afstandbediening met nieuwe batterij.
Blijkbaar had ik de auto niet op slot moeten doen met de oude batterij,maar eerst de nieuwe batterij erin en dan synschoniseren met het contact slot (reset),maar later geprobeerd weer met de oude batterij te openen,maar waarschijnlijk geheugen kwijt of zo iets.
Is dit een juiste gedachte,

Ik kom sowieso nu niet mijn auto in,omdat ik de sleutel niet omgedraaid krijgt,is er een manier buiten een strip tussen de deur om te proberen te openen,bijvoorbeeld via een hendel om de kofferbak open te krijgen

Theo

Hoi theo nog steeds bezig.nou ik zou gewoon voor die strip tussen deur gaan .deurstijl beetje naar buiten buigen en er wat tussen doen voor beetje ruimte en dan met ijzerdraad op knopje drukken
Veel succes

Beetje rammelen met die sleutel in het slot. Word nooit gebruikt dus ws is je cilinder vervuilt. Beetje sloten olie erin laten lopen kan ook helpen.

Hoi leden,

Het is voor elkaar,zoals mijn verhaal van hiervoor was dus de waarheid,had de batterij inderdaad met de deur niet op slot moeten vervangen,hij was na zijn instellingen kwijt.
De auto alsnog open gekregen via de sleutel in de kofferbakslot,alarm natuurlijk af,toen kon ik de deur met de sleutel open krijgen,weer alarm af.
Daarna de sleutel gesynchroniseerd met contact slot, en alles werkt weer.

Ik wil jullie bedanken voor het meedenken,dus uiteindelijk zelf op kunnen lossen.

Gr
Theo

[quote quote=18339551]Beetje rammelen met die sleutel in het slot. Word nooit gebruikt dus was is je cilinder vervuilt. Beetje sloten olie erin laten lopen kan ook helpen.

[/quote]

als je het probleem niet kunt oplossen met ductape, kabelbinders of wd-40 heb je pas echt een probleem :P

[quote quote=18339557]Ik zou meteen maar een reserve sleutel laten maken, is toch echt makkelijk

[/quote]
maken zal vaak niet gaan ( met uitzondering van klapsleutels) dan moet je bij de dealer een nieuwe baard kopen of een complete sleutel...

Terug
Naar boven