• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

deurpaneel opel zafira2008

Welkom op dit forum, stel je eens voor en we zijn gek op :kewlpics van je wagen.

Mag ik vragen waarom je bij de bedrading van je slot wil komen ??

Sory stille kracht,ik ben aan mijn tweede zafira begonnen met de eerste heb ik 10jaar probleemloos gereden op een raamstoring na(draadbreuk) en op laatst begon hij behoorlijk olie te verbruiken(1600 16V ) vanaf juni 2009 heb ik een zafira 2.1ltr cosmo een fantastische auto wat vermogen betreft ook met een caravan er achter.

Echter sinds vorige week werkte de portiervergrendeling niet linksachter,de stekker zat los in de deur en de contra stekker is in de deur gevallen,ik kan er wel bij maar krijgt hem niet vast in de uitsparing van het portier gemonteerd van buitenaf,dus moet ik aan de binnekant zijn.

Vandaar mijn vraag.

in ieder geval de schroefjes onder op het paneel, dan is het even aftasten naar de volgende schroefjes. Handvaten en meestal in bakjes.

En een groot deel is met witte klik bevestiging die kan je hergebruiken mits je ze niet verknoeit.

ja bakjes e.d. er even uitklikken daar zitten wat verborgen schroeven

verder hard eraan trekken (niet te hard:P) want zit met drukkers vast geklikt

en even oppassen met evt stekkers die er in zitten

Terug
Naar boven