• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

deursloten vervangen

alvast bedankt voor je berichtjes.van de week s avonds ga ik erweer een keer naartoe dus ff wat proberen.miss nog een ander trucje voor dat pinnetje dan hoor ik het wel.

als ik erben geweest laat ik wel ff weer horen hoe het is afgelopen. :thumb

mvg milano

jah gwn even proberen en beginnen bij een slot waar geen schade op zit.(meestal is het het pinnetje met een schroevendraaier eruit wippen.uitkijken dat hij niet in je deur valt dan kan je met de sleutel erin meestal je hele cilinder eruit trekken.)

heb zelf geen ervaring met calibra's maar zo zit het bij de meeste sloten in elkaar.

zorg ook ff voor een goeie lamp zodat je goed zicht heb op je werk:)

hoor het wel.

(handgreep zelf is niet zoveel werk meestal 2 schroeven en een klem die aan een stangetje naar beneden loopt)

jah gwn even proberen en beginnen bij een slot waar geen schade op zit.(meestal is het het pinnetje met een schroevendraaier eruit wippen.uitkijken dat hij niet in je deur valt dan kan je met de sleutel erin meestal je hele cilinder eruit trekken.)

heb zelf geen ervaring met calibra's maar zo zit het bij de meeste sloten in elkaar.

zorg ook ff voor een goeie lamp zodat je goed zicht heb op je werk:)

hoor het wel.

(handgreep zelf is niet zoveel werk meestal 2 schroeven en een klem die aan een stangetje naar beneden loopt)

Installeer liever ineens slotloze handgrepen en een alarm nu je toch bezig bent dan is hij meteen minder diefstalgevoelig en zijn er geen sloten meer om te vernielen.

Installeer liever ineens slotloze handgrepen en een alarm nu je toch bezig bent dan is hij meteen minder diefstalgevoelig en zijn er geen sloten meer om te vernielen.

hoi het is gelukt,de 2 m6 losgedraaid en er kwam meer ruimte.iemand die handiger was dan ik heeft het gefixt.allemaal bedankt voor de berichtjes zo weer iets wijzer geworden.

mvg milano

hoi het is gelukt,de 2 m6 losgedraaid en er kwam meer ruimte.iemand die handiger was dan ik heeft het gefixt.allemaal bedankt voor de berichtjes zo weer iets wijzer geworden.

mvg milano

mooi dat het gelukt is!! de cilinder kreeg je er zi uit met de sleuter erin en pinnetje eruit toch?..

gwn ff checken :P

mooi dat het gelukt is!! de cilinder kreeg je er zi uit met de sleuter erin en pinnetje eruit toch?..

gwn ff checken :P

de sleutel kon niet meer in het slot want dat hadden ze vernield ,niet wij hoor.maar met een hoop gefriemel en engelengeduld is het toch gelukt.maar kan best zijn als het had gekund met de sleutel het makkelijker had gegaan.

mvg milano

de sleutel kon niet meer in het slot want dat hadden ze vernield ,niet wij hoor.maar met een hoop gefriemel en engelengeduld is het toch gelukt.maar kan best zijn als het had gekund met de sleutel het makkelijker had gegaan.

mvg milano

Terug
Naar boven