• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

deurvergrendelings motertje

pd5wve

Post weinig
Hallo Allemaal,

Allereerst een heel goed uiteinde toegewenst en een goed begin van 2011.

Kijk alemaal uit met vuurwerk. zonder ogen en handen is er lastig te rijden en te sleutelen aan de opeltjes.

Van de week is van mijn Astra F 1998 een motertje van de deurvergrendeling kapot gegaan. Heeft iemand nog zo'n motertje voor een schappelijk prijsje liggen.

Dat zou mij enorm helpen.

is namelijk wel lastig zo.

groetjes willem

dat zijn gewoon universele motortjes die bijna elke automatriaalenzaak wel heeft liggen.

kosten ongeveer 20 euro.

dat zijn gewoon universele motortjes die bijna elke automatriaalenzaak wel heeft liggen.

kosten ongeveer 20 euro.

Nope helaas, dat is niet zo,, Astra-F heeft ook al Safelock.

Deze motortjes zijn volop op de sloop te verkijgen.

We hebben van de week een motortje van een Vectra-B gehaald voor nog geen 30 euri.

we hebben m wel zelf uit moeten bouwen, maar dan heb je als voordeel dat je m zelf kan testen.

dat deden we als volgt.

men neme een hulpstart mee, koppelt deze aan de auto op de sloperij, men trekt een aantal keren aan de CV pin, en kijkt of het nodige motortje werkt

willem

Nope helaas, dat is niet zo,, Astra-F heeft ook al Safelock.

We hebben van de week een motortje van een Vectra-B gehaald voor nog geen 30 euri.

we hebben m wel zelf uit moeten bouwen, maar dan heb je als voordeel dat je m zelf kan testen.

dat deden we als volgt.

men neme een hulpstart mee, koppelt deze aan de auto op de sloperij, men trekt een aantal keren aan de CV pin, en kijkt of het nodige motortje werkt

willem

[rquote=1827613&tid=139397&author=wim-v6]Nope helaas, dat is niet zo,, Astra-F heeft ook al Safelock.

dat deden we als volgt.

willem[/rquote]

ik meende mij te herinderen dat ik wel eens zo'n motortje heb verwisseld met een universele:hmmz

[rquote=1827613&tid=139397&author=wim-v6]Nope helaas, dat is niet zo,, Astra-F heeft ook al Safelock.

dat deden we als volgt.

willem[/rquote]

ik meende mij te herinderen dat ik wel eens zo'n motortje heb verwisseld met een universele:hmmz

kan wel, maar dat is dan stekker knippen en de Safelock functie laten vervallen.

kan ook zo zijn geweest dat de astra van jouw, een aftermarket CV had, of je hebt het kofferklep motortje gewisseld.

bij de Weg, de kadett-E heeft wel universele motortjes.

zo ook Mijn Combo heeft deze ook op de Achterdeur. ORIGINEEL, wel met opel stekker.

Willem

kan wel, maar dat is dan stekker knippen en de Safelock functie laten vervallen.

kan ook zo zijn geweest dat de astra van jouw, een aftermarket CV had, of je hebt het kofferklep motortje gewisseld.

zo ook Mijn Combo heeft deze ook op de Achterdeur. ORIGINEEL, wel met opel stekker.

Willem

[rquote=1827623&tid=139397&author=wim-v6]kan wel, maar dat is dan stekker knippen en de Safelock functie laten vervallen.

Willem[/rquote]

dan is het denk ik een aftermarket setje geweest want de stekkers pastte perfect.

[rquote=1827623&tid=139397&author=wim-v6]kan wel, maar dat is dan stekker knippen en de Safelock functie laten vervallen.

Willem[/rquote]

dan is het denk ik een aftermarket setje geweest want de stekkers pastte perfect.

zelfs van de achterklep is anders

6 pins stekkers op de deurmotoren

zv-1503.JPG

Willem,

anders moet je ff langs gaan bij van Rems aan de bestevearstraat in alkmaar, daar slopen ze zeer regelmatig opeltjes en zullen ze deze zeker hebben liggen

gr. Erwin

Willem,

anders moet je ff langs gaan bij van Rems aan de bestevearstraat in alkmaar, daar slopen ze zeer regelmatig opeltjes en zullen ze deze zeker hebben liggen

gr. Erwin

heeft iemand een artikel nummer of een plaatje van de originele moter? ik heb een bedrijf die denkt wat te hebben maar vraagt hier naar ter controle of het de goede is!

gr willem

heeft iemand een artikel nummer of een plaatje van de originele moter? ik heb een bedrijf die denkt wat te hebben maar vraagt hier naar ter controle of het de goede is!

gr willem

Terug
Naar boven