• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

deurvergrendelling linkerachter deur

Bedrading naar de deur wil nog wel eens stuk gaan.

Ik geloof zelfs dat er reparatie setjes voor verkrijgbaar zijn.

er bestaad ook een kans dat het motortje kapot is

komt vaker voor bij die modellen

is een kwaaltje links achter

:thumbdown

Hoogst waarschijnlijk de bedrading, heb het pas ook gehad. Heb het wel laten repareren, maar klopt heb ook gehoord dat er reparatie setjes voor zijn.

Ze hebben mijn deur weer in de garage open gemaakt, kreeg het zelf met de buurjongen niet voor elkaar (hij was monteur in opleiding), wel uiteindelijk alles binnenin los te halen, maar niet meer uit de vergrendeling te krijgen.

Is een bekende kwaal (zowel links als rechts)

Succes

Groeten Bernd

centrale vergrendeling en deur zelf zijn imho twee verschillende zaken.

* cv werkt niet, deur zelf is wel open te maken -> bedrading

* deur gaat met geen mogelijkheid open -> slotmechanisme

Ik heb ook wel eens mogen priegelen om de deur van binnenuit open te krijgen :( Daarna is het kurkdroge slot gesmeerd en sindsdien (het is al weer een jaar of 3-4 geleden) geen problemen mee gehad.

Veleden week ook hetzelfde probleem gehad met de CV en het raam. Stekker loskoppelen van de deur onderin, blauwe lipjes indrukken en dan losmaken ,rubbertje openmaken en controleren of de bedrading nog heel is. Bij mij waren er 3 draden gebroken.

Terug
Naar boven