• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Devil Eyes koplampen voor corsa gsi?

[rquote=1876916&tid=143384&author=Lisa V]Ik heb een corsa B gsi :D

ik zal even op de site gaan kijken, maar zal dit leuk staan of totaal niet? Heb het namelijk nog nooit gezien bij een corsa. En er hangt nogal een prijskaartje aan dus ik wil het eerst zeker weten en dan nog even doorsparen :angel

Bedankt voor jullie hulp in ieder geval ![/rquote]

u vraagt wij draaien!

hier de devil eyes die ik op mijn b had!

SNC00255.jpg

[rquote=1877111&tid=143384&author=funkycorsa][rquote=1876916&tid=143384&author=Lisa V]Ik heb een corsa B gsi :D

ik zal even op de site gaan kijken, maar zal dit leuk staan of totaal niet? Heb het namelijk nog nooit gezien bij een corsa. En er hangt nogal een prijskaartje aan dus ik wil het eerst zeker weten en dan nog even doorsparen :angel

u vraagt wij draaien!

SNC00255.jpg

[/rquote]

Dankjewel :D

staat wel apart zeg, maar zeker wel leuk. Hoopte zo dat t niet mooi zou staan, want nu moet ik ze kopen hihi :P

[rquote=1877111&tid=143384&author=funkycorsa][rquote=1876916&tid=143384&author=Lisa V]Ik heb een corsa B gsi :D

u vraagt wij draaien!

SNC00255.jpg

[/rquote]

Dankjewel :D

staat wel apart zeg, maar zeker wel leuk. Hoopte zo dat t niet mooi zou staan, want nu moet ik ze kopen hihi :P

[rquote=1877223&tid=143384&author=yo!rick]op carfantasy staan ze ook te koop allebij voor 219 euro

chroom

Zwart

[/rquote]

Ja weet ik, ik had ze al gezien :)

maar ik vind dat toch net iets te duur

[rquote=1877223&tid=143384&author=yo!rick]op carfantasy staan ze ook te koop allebij voor 219 euro

chroom

Zwart

[/rquote]

Ja weet ik, ik had ze al gezien :)

maar ik vind dat toch net iets te duur

[rquote=1877254&tid=143384&author=Nick-GSI]zou voor jou gsi voor de zwarte versie gaan, staat mooier bij een rode auto dan chrome[/rquote]

Ja precies, was daar al naar op zoek. Heb verder niks qua chroom ook in of op me auto zitten. Plus ik heb heel veel extra zwarte accenten op me auto. Dus staan de zwarte mooier.

Nu nog even afwachten tot ik ze wat goedkoper kan krijgen :hmmz

[rquote=1877254&tid=143384&author=Nick-GSI]zou voor jou gsi voor de zwarte versie gaan, staat mooier bij een rode auto dan chrome[/rquote]

Ja precies, was daar al naar op zoek. Heb verder niks qua chroom ook in of op me auto zitten. Plus ik heb heel veel extra zwarte accenten op me auto. Dus staan de zwarte mooier.

Nu nog even afwachten tot ik ze wat goedkoper kan krijgen :hmmz

op markt plaats staan ze meestal ook wel

heb er hier 1 klik!

scheelt toch weer een beetje.

soms zijn ze ook ergens in de aanbieding,

ik had de mijne voor de tigra voor 180 euro

[rquote=1877474&tid=143384&author=2e-c14nz]anders haal je toch gewoon heldere lampen met een zwarte achtergrond? [/rquote]

Die heb ik al :P!

op markt plaats staan ze meestal ook wel

heb er hier 1 klik!

scheelt toch weer een beetje.

soms zijn ze ook ergens in de aanbieding,

ik had de mijne voor de tigra voor 180 euro

[rquote=1877474&tid=143384&author=2e-c14nz]anders haal je toch gewoon heldere lampen met een zwarte achtergrond? [/rquote]

Die heb ik al :P!

[rquote=1877499&tid=143384&author=Lisa V][rquote=1877474&tid=143384&author=2e-c14nz]anders haal je toch gewoon heldere lampen met een zwarte achtergrond? [/rquote]

Die heb ik al :P![/rquote]

zou ik die lekker houden :P

maar de devils staan ook op Cargoods voor 190 euro

die van mij heb ik helaas niet meer, rijd gerry van Corsateam nu mee :thumbup

DSCF0261.jpg

ik rij nu met de Clear blacks met gele lampen! :wub:wors

DSCF0257.jpg

Terug
Naar boven