• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Deze Bumper lip bekend?

normen1991

Post weinig
kennen jullie deze bumperlip? zo jah weet je het merk?

zoek deze namelijk voor op men tieg:D:)

flucn1.jpg

flucn2.jpg

Als het goed is van een renault laguna. Let wel op, is een nieuwe en oude versie. ik dacht dat ze iets van 35 euro zijn bij de dealer

Als het goed is van een renault laguna. Let wel op, is een nieuwe en oude versie. ik dacht dat ze iets van 35 euro zijn bij de dealer

ik dacht van dat zou wel van imscher of rieger, of lumma zijn ofzo :wtf nu je het zegt hij lijkt wel iets op die van een renault laguna

ik dacht van dat zou wel van imscher of rieger, of lumma zijn ofzo :wtf nu je het zegt hij lijkt wel iets op die van een renault laguna

voor de gein ook eens kijken bij de schadeherstel bedrijven (daar heb ik ooit eens zoeentje vandaan gehaald voor niks :thumb )

voor de gein ook eens kijken bij de schadeherstel bedrijven (daar heb ik ooit eens zoeentje vandaan gehaald voor niks :thumb )

Trouwens is deze bumper lip makelijk pas te maken? dan heb ik het niet over het gaten boren enz.., maar volgesn mij is de vorm van een renault laguna heel anders dan de tigra?

Trouwens is deze bumper lip makelijk pas te maken? dan heb ik het niet over het gaten boren enz.., maar volgesn mij is de vorm van een renault laguna heel anders dan de tigra?

Zoek maar op google... Laguna splitters worden bijna op alle auto's gemonteerd!

Er zijn genoeg how to's te vinden.

De meeste halen kleine v-tjes uit de splitter waar hij de bocht om moet, verwarmen met en fohn/verfstripper helpt ook om alles mooi passend te krijgen. Voor de rest is het gewoon vast schroeven met zelftappers. (En, natuurlijk inkorten bij de wielkasten)

Afhankelijk van de auto, moet er ook een stuk uit in het midden om de breedte goed te krijgen.

Zoek maar op google... Laguna splitters worden bijna op alle auto's gemonteerd!

Er zijn genoeg how to's te vinden.

De meeste halen kleine v-tjes uit de splitter waar hij de bocht om moet, verwarmen met en fohn/verfstripper helpt ook om alles mooi passend te krijgen. Voor de rest is het gewoon vast schroeven met zelftappers. (En, natuurlijk inkorten bij de wielkasten)

Afhankelijk van de auto, moet er ook een stuk uit in het midden om de breedte goed te krijgen.

Terug
Naar boven