• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Deze GTS is van mij

origineel gepost door OPC-lijntje

:hmmz Dan is dat misschien een update geweest? Ik weet eigenlijk niet beter dan dat een 2.2 dubbele pijpen heeft.

Volgens mij hangt er een datum aan of je had de keuze toen(tegen meerprijs natuurlijk)

Jan

Die dubbele eindpijpen waren inderdaad een optie op de 2.2 en volgens mij hadden de duurdere versies van de 2.2 ze ook standaard.

Meestal als je een 2.2 hebt is het ook wel een iets luxere versie natuurlijk. Vandaar dat ze het bijna allemaal hebben.

De turbo en de 3.2 hebben ze standaard

origineel gepost door Klanderman

Die dubbele eindpijpen waren inderdaad een optie op de 2.2 en volgens mij hadden de duurdere versies van de 2.2 ze ook standaard.

Meestal als je een 2.2 hebt is het ook wel een iets luxere versie natuurlijk. Vandaar dat ze het bijna allemaal hebben.

ik heb een 2.2 elegance, maar geen dubbele pijp. Heeft het niet iets met de direct ingespoten 2.2. te maken?

Mijn einddemper wordt aardig bruin, dus mocht ie de geest geven dan weet ik wel wat er terug komt :thumbup

origineel gepost door 2000

origineel gepost door Klanderman

ik heb een 2.2 elegance, maar geen dubbele pijp. Heeft het niet iets met de direct ingespoten 2.2. te maken?

Hallo,

Dat met de direct ingespoten 2.2 klopt, deze heeft dubbele eindpijpen.

Ik heb ze toen ook onder mijn Vectra gezet, voor de Insignia heb ik ze ook al ;) wacht alleen nog op wat kleine onderdelen :hmmz

Groetjes, Joche

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

Mooie vec! welk jaar? En die 2 uitlaten? Dacht dat dat alleen bij v6 was? Of optie?? Ook leer?

Die van mij is van augustus 2004. Heeft half leer en inderdaad direct ingespoten. Ik was al een tijdje op zoek naar die twee pijppies en automaat. Ja, automaat en ik kan je zeggen, dat rij zoooo relaxed... :afro

Terug
Naar boven