• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

deze kadett bij iemand?

ga er morgen naar kijken , laat het jullie wel weten hoe en of wat, als ik hem koop gaat de cabrio de verkoop weer in

ga er morgen naar kijken , laat het jullie wel weten hoe en of wat, als ik hem koop gaat de cabrio de verkoop weer in

e+b kadett ja ik kom uit de provincie zeeland dus voor mij is het wel ff rijden, heb het altijd een mooie kadett gevonden en wil hem eigenlijk wel heel graag hebben

e+b kadett ja ik kom uit de provincie zeeland dus voor mij is het wel ff rijden, heb het altijd een mooie kadett gevonden en wil hem eigenlijk wel heel graag hebben

He dank je wel kerel, daar heb k wat aan. mocht er iemand nog meer info hebben hoor ik het graag

He dank je wel kerel, daar heb k wat aan. mocht er iemand nog meer info hebben hoor ik het graag

hij staat redelijk bij mij in de buurt 27km

maar ik hem hier nog nooit zien rijden en ook niet op meetings gezien :hmmz

hij staat redelijk bij mij in de buurt 27km

maar ik hem hier nog nooit zien rijden en ook niet op meetings gezien :hmmz

Ja? Ga je hem overnemen?

Hij ziet er echt heeeel strak uit! Dit soort fotos maken mij altijd meteen weer gek voor een Kadett!

Succes ermee!

Ja? Ga je hem overnemen?

Hij ziet er echt heeeel strak uit! Dit soort fotos maken mij altijd meteen weer gek voor een Kadett!

Succes ermee!

ja , dacht deze koop ik er eentje voor me 30ste verjaardag , alleen een beetje vroeg heheh. Maar vond hem toch wel heel tof , kriebelde als een gek en miste de gele toch een beetje

ja , dacht deze koop ik er eentje voor me 30ste verjaardag , alleen een beetje vroeg heheh. Maar vond hem toch wel heel tof , kriebelde als een gek en miste de gele toch een beetje

@GSI-maffia wrote:@ frenkie : hey jong moet jij niet werken??

het is idd een mooie kadett die al lang zo mooi is.. lijkt me een goeie koop die je gedaan hebt.

hoop wel dat je hem ook zo in ere houdt als dat andre gedaan heeft, zou jammer zijn als je over 3 weken zou lezen

dat ie schade heeft of iets dergelijks..

hoi kerel.

nee vandaag lekker een halve dag gewerkt.

veeels te mooi weer om te werken :D .

hoop inderdaad dat die niet in een vangrails beland zoals veele :cry

daar is die veels te mooi voor.

deze machine moet gewoon gekoesterd worden zoals andre ook altijd gedaan heeft :wors

@GSI-maffia wrote:@ frenkie : hey jong moet jij niet werken??

het is idd een mooie kadett die al lang zo mooi is.. lijkt me een goeie koop die je gedaan hebt.

hoop wel dat je hem ook zo in ere houdt als dat andre gedaan heeft, zou jammer zijn als je over 3 weken zou lezen

dat ie schade heeft of iets dergelijks..

hoi kerel.

nee vandaag lekker een halve dag gewerkt.

veeels te mooi weer om te werken :D .

hoop inderdaad dat die niet in een vangrails beland zoals veele :cry

daar is die veels te mooi voor.

deze machine moet gewoon gekoesterd worden zoals andre ook altijd gedaan heeft :wors

hallo Mark je hebt er weer een super kadett bij gekocht.

Als je de gele mist dan zal ik je binnekort wel eens een paar fotos sturen want hij is bijna klaar. :thumbup

Terug
Naar boven