• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

deze kadett bij iemand?

hallo Mark je hebt er weer een super kadett bij gekocht.

Als je de gele mist dan zal ik je binnekort wel eens een paar fotos sturen want hij is bijna klaar. :thumbup

@mark, gefeliciteerd met de aankoop van deze mooie kadett. :thumb

heb er zelf de nodige foto,s van gemaakt afgelopen 2 jaar op sevenum.

Uploaded

@mark, gefeliciteerd met de aankoop van deze mooie kadett. :thumb

heb er zelf de nodige foto,s van gemaakt afgelopen 2 jaar op sevenum.

Uploaded

@ katurbotje ja mis hem zeker, daarom heb ik deze aangeschaft, en ben helemaal vergeten me email adres door te geven zal je het nog ff pm sturen.

De rest bedankt voor de positieve reacties, tof.

Sja schade dat kan iedereen gebeuren denk ik , eb me eigen kadett ook 7 jaar gehad en zuinig op geweest , ga ik bij deze ook doen.

Laat hem zeker wel in ere , ga er wel wat aan veranderen, want vind zelf smoke komplampen ed mooier als de witte die er nu inzitten, dus komt rondom smoke verlichting. En ga er wel stuurbekrachtiging monteren wanneer me set als nieuw hersteld is. En ga verder met de onderdelen poedercoaten aan de onderkant , is nu gedeeltelijk oranje en vind het wel peppi als het van voren als achteren word gedaan. Lijken mij allemaal wel strakke plannen.

Maar dat duurt well tot volgend seizoen want heb het druk genoeg met me huis en ja hij staat bij mij ook binnen gestald .

@ katurbotje ja mis hem zeker, daarom heb ik deze aangeschaft, en ben helemaal vergeten me email adres door te geven zal je het nog ff pm sturen.

De rest bedankt voor de positieve reacties, tof.

Sja schade dat kan iedereen gebeuren denk ik , eb me eigen kadett ook 7 jaar gehad en zuinig op geweest , ga ik bij deze ook doen.

Laat hem zeker wel in ere , ga er wel wat aan veranderen, want vind zelf smoke komplampen ed mooier als de witte die er nu inzitten, dus komt rondom smoke verlichting. En ga er wel stuurbekrachtiging monteren wanneer me set als nieuw hersteld is. En ga verder met de onderdelen poedercoaten aan de onderkant , is nu gedeeltelijk oranje en vind het wel peppi als het van voren als achteren word gedaan. Lijken mij allemaal wel strakke plannen.

Maar dat duurt well tot volgend seizoen want heb het druk genoeg met me huis en ja hij staat bij mij ook binnen gestald .

Terug
Naar boven