• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

deze kennen we toch?

Goed zo Marcel, je hebt een heeeel verstandige beslissing genomen.

Je weet NU wat je hebt en wat je daarna krijgt is afwachten !!

De Kadett E een zwart schaap ?

Wat bedoel je daarmee ?

Rik :D

Christian,

dan zitten we op 1 golflengte.

Ik denk dat het een opwelling was om de E te verkopen.Maar diep in m'n hart durf ik het gewoon niet aan.Mede door wat jij al zei,laswerk kan een hoop geld kosten.

Wat mij wel opvalt is dat voor een C Kadett best wel een hoop geld gevraagd wordt en dan zien ze er niet zo netjes uit,terwijl mijn E er in princiepe netter uit ziet.

Zal de E Kadett een soort zwart schaap zijn?

Christian,

dan zitten we op 1 golflengte.

Ik denk dat het een opwelling was om de E te verkopen.Maar diep in m'n hart durf ik het gewoon niet aan.Mede door wat jij al zei,laswerk kan een hoop geld kosten.

Wat mij wel opvalt is dat voor een C Kadett best wel een hoop geld gevraagd wordt en dan zien ze er niet zo netjes uit,terwijl mijn E er in princiepe netter uit ziet.

Zal de E Kadett een soort zwart schaap zijn?

goed zo,

reken er maar dik op dat een oudere kadett je veel werk bezorgd. en als je niet kunt lassen kan dat veel geld kosten.

en een oudere kadett zonder laswerk is meestal onbetaalbaar en een speld in een hooiberg.

lekker blijven rijden in deze kadett, super mooi ding!

maar ik ken het gevoel, heb ook getwijfeld om mijn d kadett te verkopen voor een oudere kadett, maar gelukkig niet gedaan :thumb

goed zo,

reken er maar dik op dat een oudere kadett je veel werk bezorgd. en als je niet kunt lassen kan dat veel geld kosten.

en een oudere kadett zonder laswerk is meestal onbetaalbaar en een speld in een hooiberg.

lekker blijven rijden in deze kadett, super mooi ding!

maar ik ken het gevoel, heb ook getwijfeld om mijn d kadett te verkopen voor een oudere kadett, maar gelukkig niet gedaan :thumb

Deze ken ik ook,inderdaad.

Ik was van plan om inderdaad een oudere Kadett te kopen van het geld (en misschien wat bijleggen) voor een oudere Kadett.

Maar (ZUCHT) als ik nu naar buiten kijk en hem zo zie staan.......kan ik het eigenlijk niet over m'n hart verkrijgen.

Ook het eventuele laswerk wat aan een oudere Opel zit,is een soort hindernis voor me.Wat ik hier op het forum zie wat mensen kunnen met een lasapperaat,werelds.Maar ik heb daar geen kaas van gegeten.

Ook mijn vrouw vindt het een groot risico wat je gaat lopen als deze Kadett weggaat en een oudere komt hier te staan.Ook de vraag hoeveel krijg ik voor de Kadett E van mij.Zal nooit veel wezen.

Ik ga hem vanavond verwijderen en het geld wat ik heb spanderen aan de Kadett.

Sorry dat ik jullie liet schrikken,maar ik blijf in de Kadett rijden!!!!

groetjes Marcel

Deze ken ik ook,inderdaad.

Ik was van plan om inderdaad een oudere Kadett te kopen van het geld (en misschien wat bijleggen) voor een oudere Kadett.

Maar (ZUCHT) als ik nu naar buiten kijk en hem zo zie staan.......kan ik het eigenlijk niet over m'n hart verkrijgen.

Ook het eventuele laswerk wat aan een oudere Opel zit,is een soort hindernis voor me.Wat ik hier op het forum zie wat mensen kunnen met een lasapperaat,werelds.Maar ik heb daar geen kaas van gegeten.

Ook mijn vrouw vindt het een groot risico wat je gaat lopen als deze Kadett weggaat en een oudere komt hier te staan.Ook de vraag hoeveel krijg ik voor de Kadett E van mij.Zal nooit veel wezen.

Ik ga hem vanavond verwijderen en het geld wat ik heb spanderen aan de Kadett.

Sorry dat ik jullie liet schrikken,maar ik blijf in de Kadett rijden!!!!

groetjes Marcel

Terug
Naar boven