• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DIEFSTAL met flinke schade!!!!!

Dat trucje doen ze vaker....Stelt ook geen ene ruk voor omdan zo naar binnen te komen.

Vaak kan je hem zelf wel weer terug buigen, scheelt je iig alweer een andere deur.

Die deur gaan ze niet meer repareren, dat krijg je nooit meer goed. Dikke kans ook dat er een scheur inzit.

Via onderstaande link heb je een overzicht waar er wat Astra's op de sloop staan :

http://www.schadeautos.nl/demontageautos.php?merk_demontage=opel&type_demontage=astra" onclick="window.open(this.href);return false;

Wellicht kan je daar relatief goedkoop voor een deur terecht ?

Je raam ed kan je evt zo overbouwen en Midnight black is een veel geleverde kleur op de 3deurs.

Heel veel sucses met het herstel !

Gr. Arjan

Dat trucje doen ze vaker....Stelt ook geen ene ruk voor omdan zo naar binnen te komen.

Vaak kan je hem zelf wel weer terug buigen, scheelt je iig alweer een andere deur.

Zo hebben ze mijn Corsa B GSI ook te pakken gehad, maar zijn afgehaakt!! Geen idee waarom.. Misschien toch de safe lock?

Mijn vraag dan ook: Had je geen safelock erop staan?? Dan kunnen ze het deurpinnetje niet omhoog trekken.....

Zo hebben ze mijn Corsa B GSI ook te pakken gehad, maar zijn afgehaakt!! Geen idee waarom.. Misschien toch de safe lock?

Mijn vraag dan ook: Had je geen safelock erop staan?? Dan kunnen ze het deurpinnetje niet omhoog trekken.....

@FKsport wrote:Ja.. ik kan in mijn handen klappen (middenconsole enzo verder geen schade)

En verzekering.. :( das dus helaas WA..

zit er nu toch wel aan te denken om allrisk te gaan, want dit doet me pijn

Het moet gewoon weer een andere deur worden... Want er is ook veel lakschade en de rubbers zijn aan de binnenkant kapot

heb ik ook gehad aantal jaar terug, je kan via je inboedel verzekering max 256 euro vergoed krijgen (was het max bedrag toen) dus aangifte doen.... bij politie bonnen laten zien, en als je die niet meer hebt, geschatte waarde van materiaal..... en mee naar verzekering)

succes

@FKsport wrote:Ja.. ik kan in mijn handen klappen (middenconsole enzo verder geen schade)

En verzekering.. :( das dus helaas WA..

zit er nu toch wel aan te denken om allrisk te gaan, want dit doet me pijn

Het moet gewoon weer een andere deur worden... Want er is ook veel lakschade en de rubbers zijn aan de binnenkant kapot

heb ik ook gehad aantal jaar terug, je kan via je inboedel verzekering max 256 euro vergoed krijgen (was het max bedrag toen) dus aangifte doen.... bij politie bonnen laten zien, en als je die niet meer hebt, geschatte waarde van materiaal..... en mee naar verzekering)

succes

Mooi klote man!

Maar ik had liever het raam ingeslagen dan een verbogen deur raam kost niet zoveel een deur wel en dan moet je nog geluk hebben dat je dezelfde kleur tegenkomt en in goed staat.

Sterkte

Mooi klote man!

Maar ik had liever het raam ingeslagen dan een verbogen deur raam kost niet zoveel een deur wel en dan moet je nog geluk hebben dat je dezelfde kleur tegenkomt en in goed staat.

Sterkte

bij mij was het koevoet ertussen met een ??? stukje deken of zo zag je ook weinig van.. maar had hetzelfde resultaat als de foto hierboven.

bij mij was het koevoet ertussen met een ??? stukje deken of zo zag je ook weinig van.. maar had hetzelfde resultaat als de foto hierboven.

Woon je toevalling in omg Hoorn??

Mijn buurman had het zaterdag op zondag nacht, op precies dezelfde manier.

Mijn opel stond daar vrolijk naast geparkeerd, maar heb bij mezelf nix kunnen ontdekken.

Woon je toevalling in omg Hoorn??

Mijn buurman had het zaterdag op zondag nacht, op precies dezelfde manier.

Mijn opel stond daar vrolijk naast geparkeerd, maar heb bij mezelf nix kunnen ontdekken.

@opelkadetje wrote:ik woon idd omgeving hoorn:P

Hmmm ik woon op loop afstand van de Korenbloem waar de dekamarkt zit, zullen wel dezelfde klootzakken zijn geweest die ook bij mijn buurman hadden ingebroken, bij hem hadden ze ook zijn radio gejat.

Misschien had ik mazzel omdat ik een oldskool delco 500 erin heb zitten.

@opelkadetje wrote:ik woon idd omgeving hoorn:P

Hmmm ik woon op loop afstand van de Korenbloem waar de dekamarkt zit, zullen wel dezelfde klootzakken zijn geweest die ook bij mijn buurman hadden ingebroken, bij hem hadden ze ook zijn radio gejat.

Misschien had ik mazzel omdat ik een oldskool delco 500 erin heb zitten.

Oh my g*d... gewoon met grof geweld he!. echt super klote voor je man. Had jij gewoon je tft in het zicht zitten, of hoe zit dan?

Maar hoe zit het als je je astra g 2x opslot drukt met de afstandsbediending? bij de 2e keer drukken is het toch niet mogelijk om de deur open te maken als je het pinnentje aan de binnenkant omhoog trekt? weet iemand hoe dat precies zit?

succes met de afhandeling ervan.

Terug
Naar boven