• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

diesel geur

Daar zit de brandstofpomp onder bij de G, is dat bij de H ook zo?

Mocht je je brandstofpomp moeten vernieuwen, is dat wel een duur geintje.

Als het daar nat is, zit ik toch de denken aan de pomp.

Heel duur geintje idd.

Bij was het daar ook nat, op de lekplaat, achter onder het blok.

Vergeet niet dat een aar druppels op een warme oppervlakte al heel snel een grote plas lijkt!

hoe dan ook, het is APK afkeur op de milieunormen vermoedelijk, dus let wel op

Even ter verduidelijking, ik rook het het sterkst als ik stil stond bij een stoplicht oid, dan lekt de pomp bij het uitlaatspruitstuk, en verdampt de boel door de warmte.

Als je niet rijdt, maar stil staat, vliegen de dampen niet weg door de rijwind, en ruik je het dus extra sterk.

Als het echt na lang stilstaan is, dus niet bij het rijden kann het de aansluiting van de retourslang bij de pomp nog zijn, of hij is ergens daar vlakbij lek.

Als het daar nat is, zit ik toch de denken aan de pomp.

Heel duur geintje idd.

Bij was het daar ook nat, op de lekplaat, achter onder het blok.

Vergeet niet dat een aar druppels op een warme oppervlakte al heel snel een grote plas lijkt!

hoe dan ook, het is APK afkeur op de milieunormen vermoedelijk, dus let wel op

Even ter verduidelijking, ik rook het het sterkst als ik stil stond bij een stoplicht oid, dan lekt de pomp bij het uitlaatspruitstuk, en verdampt de boel door de warmte.

Als je niet rijdt, maar stil staat, vliegen de dampen niet weg door de rijwind, en ruik je het dus extra sterk.

Als het echt na lang stilstaan is, dus niet bij het rijden kann het de aansluiting van de retourslang bij de pomp nog zijn, of hij is ergens daar vlakbij lek.

Terug
Naar boven