• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

digidasch geen dag en tonnenteller meer

toppertheo

Post weinig
zoals de titel al vermeld...... geen dag en tonnen teller meer :cry

heb een senator A2 met digidasch en daarvan doen de dag en tonnen teller het niet meer en dat kwam door dat de stekker op de bak er af lag vertelde de verkoper, dus vandaag op de brug geweest maar alles bij de bak lijkt prima en zit aangesloten.

is het een bekend probleem van de digidasch dat de deze tellers het niet meer doen of moet ik de hele digidasch er maar uithalen en kijken of ik zelf iets kan vinden :hmmz

alvast bedankt voor de reacties.

groeten Theo.

doet de snelheids meter het wel dan ?

zoja moet de analoge teller ook werken anders zit het in het cockpitje zelf.

Tandwiel kapot in de aandrijving komt vaker voor,volgens mij past de aandrijving van een kadett GSI ook...

Ff omwisselen en klaar..

doet de snelheids meter het wel dan ?

zoja moet de analoge teller ook werken anders zit het in het cockpitje zelf.

Tandwiel kapot in de aandrijving komt vaker voor,volgens mij past de aandrijving van een kadett GSI ook...

Ff omwisselen en klaar..

[rquote=1831803&tid=139646&author=GSE]Tandwiel kapot in de aandrijving komt vaker voor,volgens mij past de aandrijving van een kadett GSI ook...

Ff omwisselen en klaar..[/rquote]

welk tandwiel bedoel je dan??

die in de bak of die in het daschboord??

de gewone teller doet het nog wel dus weet wel hoe hard ik rijd.

vanuit de bak gaan er alleen electrodraden naar voren en geen kabel aandrijving voor een teller en zie ook nergens een aansluiting voor een kabel aandrijving.

[rquote=1831803&tid=139646&author=GSE]Tandwiel kapot in de aandrijving komt vaker voor,volgens mij past de aandrijving van een kadett GSI ook...

Ff omwisselen en klaar..[/rquote]

welk tandwiel bedoel je dan??

die in de bak of die in het daschboord??

de gewone teller doet het nog wel dus weet wel hoe hard ik rijd.

vanuit de bak gaan er alleen electrodraden naar voren en geen kabel aandrijving voor een teller en zie ook nergens een aansluiting voor een kabel aandrijving.

d'r zit ook geen kabel op of aan alleen de drie stoomdraden vanaf de impulsgever op je bak!

het zal echt wel in de mechanische overbreging in het tellerhuis liggen zoals GSE al gemeld heeft,dat komt vaker voor.

d'r zit ook geen kabel op of aan alleen de drie stoomdraden vanaf de impulsgever op je bak!

het zal echt wel in de mechanische overbreging in het tellerhuis liggen zoals GSE al gemeld heeft,dat komt vaker voor.

Terug
Naar boven