• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DIK FEEST!!!

Heb vandaag ook de brief van de belastingdienst mogen ontvangen !

Moet nog heel effetjes wachten : 18 april is ze jarig :D

Allereerst super dat jullie kadetts nog belastingvrij worden..!

Maar mijn mening: Ik vind het afschaffen van de oldtimerbelasting maar een k*tregeling..! Komt gewoon omdat er teveel mensen zijn die een oldtimer importeren om voordelig te kunnen rijden.. Hierbij zijn 'echte' oldtimer-liefhebbers simpel gezegd de dupe van..

Mijn kadett gsi is in 1987 op kenteken gezet.. Maar zal waarschijnlijk wel in 1986 van de lopende band zijn komen rollen in Duitsland..

Als de werkelijke productie-datum aan te tonen valt, zou deze dan niet alsnog in aanmerking kunnen komen voor de 'oude' regeling ?

Niet dat ik om deze nieuwe regeling ooit afscheid zou nemen van mijn kadett gsi, maar er gaat al genoeg geld van mijn inkomsten naar de overheid..

Grt

Allereerst super dat jullie kadetts nog belastingvrij worden..!

Maar mijn mening: Ik vind het afschaffen van de oldtimerbelasting maar een k*tregeling..! Komt gewoon omdat er teveel mensen zijn die een oldtimer importeren om voordelig te kunnen rijden.. Hierbij zijn 'echte' oldtimer-liefhebbers simpel gezegd de dupe van..

Mijn kadett gsi is in 1987 op kenteken gezet.. Maar zal waarschijnlijk wel in 1986 van de lopende band zijn komen rollen in Duitsland..

Als de werkelijke productie-datum aan te tonen valt, zou deze dan niet alsnog in aanmerking kunnen komen voor de 'oude' regeling ?

Niet dat ik om deze nieuwe regeling ooit afscheid zou nemen van mijn kadett gsi, maar er gaat al genoeg geld van mijn inkomsten naar de overheid..

Grt

[rquote=1852592&tid=141376&author=Dkadett84]Allereerst super dat jullie kadetts nog belastingvrij worden..!

Grt[/rquote]

Die afschaffing is een wraakactie van de Christen Unie.

Zondagen zijn rustdagen,dus niet bestemd voor oldtimer/auto-meetings.

heb ik gehoord...:hmmz

[rquote=1852592&tid=141376&author=Dkadett84]Allereerst super dat jullie kadetts nog belastingvrij worden..!

Grt[/rquote]

Die afschaffing is een wraakactie van de Christen Unie.

Zondagen zijn rustdagen,dus niet bestemd voor oldtimer/auto-meetings.

heb ik gehoord...:hmmz

[rquote=1852697&tid=141376&author=hanskadett]afknallen die gasten maar weet je in april lach ik nog eens dan is de tr belastingvrij:D:D:D[/rquote]

Schande !! 2x belastingontduiking :D:D:D

[rquote=1852697&tid=141376&author=hanskadett]afknallen die gasten maar weet je in april lach ik nog eens dan is de tr belastingvrij:D:D:D[/rquote]

Schande !! 2x belastingontduiking :D:D:D

:hmmz:hmmz:hmmzzou het graag wiilen maar heb net de mini van mijn vrouw gerestaureerd dus heb het ff niet erg breed.

trouwens wat een schijt wagen om op te knappen de tr had ik in een derde van de mini uit elkaar.

maar we zien wel wat de toekomst brengt de zwarte dett die vabn rabbittopc was is onder voorbehoud weg dus wie weet.......

:hmmz:hmmz:hmmzzou het graag wiilen maar heb net de mini van mijn vrouw gerestaureerd dus heb het ff niet erg breed.

trouwens wat een schijt wagen om op te knappen de tr had ik in een derde van de mini uit elkaar.

maar we zien wel wat de toekomst brengt de zwarte dett die vabn rabbittopc was is onder voorbehoud weg dus wie weet.......

klopt ik weet niet meer wie of wat maar heb dit ook eens gehoord.

de man kon aan de hand van gegevens opvragen bij de dealer bewijzen dat de wagen in nov 1986 was gebouwd maar pas in nl was in feb 1987 die heeft nog een belastingvrije status gekregen

klopt ik weet niet meer wie of wat maar heb dit ook eens gehoord.

de man kon aan de hand van gegevens opvragen bij de dealer bewijzen dat de wagen in nov 1986 was gebouwd maar pas in nl was in feb 1987 die heeft nog een belastingvrije status gekregen

Terug
Naar boven