• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dik interieur Astra G

zijn er niet voor een astra g

echt hele dikke wagen.

respect voor het werk.

kleuren combi is geniaal, vooral omdat de rest van de auto ook volledig verbouwt is naar die style.

perfect gedaan, kan niet anders zeggen.

voor de show is het top. voor dagelijks rijden niets

[rquote=1861905&tid=142048&author=robert_corsa]zijn er niet voor een astra g

echt hele dikke wagen.

respect voor het werk.

kleuren combi is geniaal, vooral omdat de rest van de auto ook volledig verbouwt is naar die style.

[/rquote]

geen electrische ramen bij een astra g achter? die zijn er echt wel!! :thumbup

[rquote=1861905&tid=142048&author=robert_corsa]zijn er niet voor een astra g

echt hele dikke wagen.

respect voor het werk.

[/rquote]

geen electrische ramen bij een astra g achter? die zijn er echt wel!! :thumbup

Jah ik vraag me af hoe dat eruit ziet eigenlijk want je moet dan 4 knoppen en een vergrendeling ergens kwijt kunnen. Toch??

Jah ik vraag me af hoe dat eruit ziet eigenlijk want je moet dan 4 knoppen en een vergrendeling ergens kwijt kunnen. Toch??

Correctie, was benieuwd dus even in de haynes gezocht, maar daar staat uitgelegd dat je ook achter electrische ramen kan hebben.

Correctie, was benieuwd dus even in de haynes gezocht, maar daar staat uitgelegd dat je ook achter electrische ramen kan hebben.

Electrisch achter kan inderdaad, heb thuis nog een set liggen die ik in m'n vorige 5 deurs wilde zetten. Heb nu een 3 deurs, dus is er niet van gekomen.

Electrisch achter kan inderdaad, heb thuis nog een set liggen die ik in m'n vorige 5 deurs wilde zetten. Heb nu een 3 deurs, dus is er niet van gekomen.

Wilde net zeggen achter electrisch bestaat zeker weten. Je ziet er inderdaad meet in de station uitvoering met lederen bekleding erin. Weet niet precies welke uitvoering. Maar was bij 5-deurs auto's een optie. :D Bij de station OPC standaard.

Wilde net zeggen achter electrisch bestaat zeker weten. Je ziet er inderdaad meet in de station uitvoering met lederen bekleding erin. Weet niet precies welke uitvoering. Maar was bij 5-deurs auto's een optie. :D Bij de station OPC standaard.

Check, net bezig om alle folders die ik heb na te kijken, zag net een foto voorbij komen met een klein paneeltje waar normaal 2 knoppen zitten zitten er 4 bij elkaar.

Check, net bezig om alle folders die ik heb na te kijken, zag net een foto voorbij komen met een klein paneeltje waar normaal 2 knoppen zitten zitten er 4 bij elkaar.

[rquote=1868405&tid=142048&author=Dolby]Wilde net zeggen achter electrisch bestaat zeker weten. Je ziet er inderdaad meet in de station uitvoering met lederen bekleding erin. Weet niet precies welke uitvoering. Maar was bij 5-deurs auto's een optie. :D Bij de station OPC standaard. [/rquote]

Zit standaard op de CDX en de Elegance...

heb de CDX gehad, en heb nu de Elegance en werken bij allebei perfect voor en achter

[rquote=1868405&tid=142048&author=Dolby]Wilde net zeggen achter electrisch bestaat zeker weten. Je ziet er inderdaad meet in de station uitvoering met lederen bekleding erin. Weet niet precies welke uitvoering. Maar was bij 5-deurs auto's een optie. :D Bij de station OPC standaard. [/rquote]

Zit standaard op de CDX en de Elegance...

heb de CDX gehad, en heb nu de Elegance en werken bij allebei perfect voor en achter

Terug
Naar boven