• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke astra`s topic....

origineel gepost door michiel026

origineel gepost door opelvssn

nee, helemaal perfect koop je een auto nooit, maar ik zorg wel dat het een goede basis is, rottende schermen kosten veel meer als die 500 korting die je kreeg, dus ik had m laten staan ja. beter vanaf een goede basis beginnen, dan complete schermen etc moeten vervangen.

bij blaasjes kun je ervanuitgaan dat het al veel verder weggerot is.

ik zal ook nooit mijn eigen auto in dit topic zetten, als iemand m dik vind word ie vanzelf gepost. jij zegt dat der een heel scherm in moet maar dat is niet zo maar goed het is gwn een wiel kast rand daar staat elke opel om bekent:)

als je het doet moet je het goed doen, en niet halfgebakken een randje erin.

origineel gepost door bbg_gendt

origineel gepost door mayhem

nee

En zelf rijd je in " gerolde " troep ;)

zie jij hem die "gerolde troep" plaatsen in dikke corsa topic? nee, dus die reactie slaat nergens op

origineel gepost door michiel026

nee, helemaal perfect koop je een auto nooit, maar ik zorg wel dat het een goede basis is, rottende schermen kosten veel meer als die 500 korting die je kreeg, dus ik had m laten staan ja. beter vanaf een goede basis beginnen, dan complete schermen etc moeten vervangen.

bij blaasjes kun je ervanuitgaan dat het al veel verder weggerot is.

ik zal ook nooit mijn eigen auto in dit topic zetten, als iemand m dik vind word ie vanzelf gepost. jij zegt dat der een heel scherm in moet maar dat is niet zo maar goed het is gwn een wiel kast rand daar staat elke opel om bekent:)

als je het doet moet je het goed doen, en niet halfgebakken een randje erin. dat zeg jij ben jij lasser?

nee geen lasser nee, maar ik heb genoeg auto's gezien waar randje is ingelast en 2 jaar later weer verrot zijn, dus beter nieuw scherm erin. heb je de eerste 10 jaar weer nergens van, mits je het goed doet

nee

dat klopt... maar wel met FATSOENLIJK ingebouwde motoren. en met FATSOENLIJK laswerk.

nee

zie jij hem die "gerolde troep" plaatsen in dikke corsa topic? nee, dus die reactie slaat nergens op

nu moet je niet vloeken eey... de corsa is gespoten, de kadett is gerollerd;)

mijn D kadett stond tegenover jullie op summer, dus je hebt m goed kunnen bekijken:P

nee

nu moet je niet vloeken eey... de corsa is gespoten, de kadett is gerollerd;)

mijn D kadett stond tegenover jullie op summer, dus je hebt m goed kunnen bekijken:P

haha ik dacht andersom :P... kadett ziet er zeker strak uit dan als het rolwerk is, heb je corsa nog nooit gezien :P.. toch maar x meer naar meetings gaan haha

sl270961.jpg

is de mijn e

dit is het dikke astra topic, ik kreeg op me kop dat je je eigen auto hier niet mag posten, dus zet hem ff in wie rijd welke astra, of show hier je astra of iets dergelijks :)

lijkt hier wel een combo van "show hier je astra" en " slap geouwehoer" :vertag

zal even het goede voorbeeld geven :P

dsc00583wm5.jpg

11_1247866980_33n5qz.jpg

dxi9vn.jpg

Touriscars2806090678.jpg

origineel gepost door blackG

dikke astra H

DSC_2314.jpg

Jeuuj dat is een verse H GTC. Ziet er goed uit man. I like the rims :wub

Mooie én vooral dikke Astra's zitten er tussen hier zeg :wub :thumbup

Mooie wagen heb je trouwens Pieter Slingerlang.. Die velgen staan er goed onder !! :o ATP FLASH toevallig ?

Wielschermen achter wel gaaf gedaan, mooie kleur.

Een van de mooiere kleuren voor een Astra F naar mijn mening.

Hier dan mijn (ondanks vrij standaard uitziend, maar dat vind ik zelf mooi) wel een vrij aardig dikke Astra F. Denk ik. Kan natuurlijk altijd meer, maar ik vind het best zo :) Zoals ik al zei, bij velen zal die in het niet vallen wat aangaat exterieur tuning, maar ik ben niet zo van de spoilers, monsterbumpers brullende einddempers en 18"+ velgen, booskijkers, etc.. Ga voor de standaardlooks en styl :jerry Maar ja, ieder z'n ding, smaak, style etc..

Dus hierbij, meines kleines feines geliebte maschienen .. :agent :wub

Bedankt sw16v.

Ja vind het wel prima idd. Bouw de auto nog altijd voor mezelf, en moet het zelf mooi vinden, toch... En daarom, respect voor mensen die wel heel veel aanbuiten zijde modificeren, aanpassen & aanbregen, bedoel daar kan je ook zakken met geld naar toedragen.

Maar naar mijn idee moet't inderdaad niet te veel opvallen. Ik vind het ook gewoon mooier persoonlijk om het standaard te houden, met evt. mooie subtiele details.

Ja, mijn Astra is een atmosferische motor, dus geen IC, of andere zaken die verraden wat motor. Jaja, 2020 ofzo, voor de mede weggebruiker. Heb ook niet zoveel zin dat er gelijk gassende petjes in VW's, CRX-jes, Clio's, 323F-jes naast me staan.. Ik heb daar helemaal geen zin in. Als ik een keer hard wil rijden bepaal ik zelf wel wanneer, en dan zal dat in 9,9 van de 10 keer op de snelweg zijn ofzo, rechtuit. Ben geen coureur, en daarbij wil lang van deze wagen genieten, plezier hebben, en wil het ook allemaal heel houden. Het kostte, en kost, immers al genoeg. :)

Maar ach, hoef echt niet persee bij het stoplicht als eerste weg te zijn hoor. als ik uiteindelijk maar wel vooraan rijd. :P haha, nee gekkigheid.

Corsa A C20LET zal aardig gaan :o :wors Ja, in vergelijking daarmee val ik in het niet hoor.

Maar ik denk dat je over veel beheersing en specifieke wagen controle moet bezitten met een Corsa A en 204(+ ?) pk !! :o Gevaarlijke combi lijkt me. In een Corsa B heb ik is mee gereden, en zelf klein stukje gereden, maar ik weet niet. Vind het (naar mijn menig) te weinig auto om je heen, met zulke motorvermogens... Maarja, er zullen ook weer mensen zijn die met een Astra hebben bijv.

Aan de andere kant, een Corsa A met C20LET, tja wie doet je nog wat (lees; wie houd je nog bij... :D)

Denk dat je op 1 hand als snel uitgeteld bent :jerry

mooi hoor. Klasse werk!

Terug
Naar boven