• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke astra`s topic....

heej Jeroen (Noogy2000) wat voor sloffen en maat velgen zijn dat ? ik zit er ook aan te denken om dikkere sloffen eronder te leggen ,ik weet dat het ophoudt bij 18 inch ,maar hoeveel J is jouw velg?

die opc is niet mijn wagen..

ik zou zo ook niet even weten welke maten hij eronder heeft liggen..

ik zal het eens navragen voor je..

gr jeroen

Dik hoor! :D :D

Kan je geen Vauxhall grille erin doen? Nu staat dat ene Opel logo een beetje raar :P

Wacht je gaat em weg doen?!?!

erg jammer

maar 1 astra F station en dan nog wel de lelijkste motorkap en voorbumper ever

meningen verschillen natuurlijk

maar als die van mij niet verkocht word voor 900 euro binnen nu en 3 dagen rij ik hem in op een boom om hem op die rooie te laten lijken

mischien verkoopt ie dan wel :P

origineel gepost door patrick1986

maar als die van mij niet verkocht word voor 900 euro binnen nu en 3 dagen rij ik hem in op een boom om hem op die rooie te laten lijken

mischien verkoopt ie dan wel :P

Verkoop je die achter veren dan wel los???:P;)

hahahah lol

jij wil echt mijn veertjes heh ;)

ik heb mijn verkoop topic verandert mischien dat ie nu verkocht word voor minder en sneller

ik ga wel even kijken of ik de veertjes kan wissellen voor je

maar kan niks beloven ;)

laat je morgen wel even weten of ik ze los weg doe

ciao ..

:P Kijk maar. Is gewoon dat mijn verlaging van 65-55 niet echt mooi staat in mijn ogen. Kont staat te hoog ten opzichte van mijn voorkant.

Mag je eventueel mijn 55 veren hebben ter compensatie;)

Hoi,

Hierbij ff een foto van mijn Astra.

2my0xao.jpg

Groet,

Jeroen

dit is ook een mooie cabrio, alleen al om de achterbumper is de moeite waard om hier te plaatsen,

heeft hij deze zelf gemaakt of over laten vliegen uit afrika omdat ze in nederland nooit zijn geleverd met deze bumper.....

origineel gepost door M~V

dit is ook een mooie cabrio, alleen al om de achterbumper is de moeite waard om hier te plaatsen,

heeft hij deze zelf gemaakt of over laten vliegen uit afrika omdat ze in nederland nooit zijn geleverd met deze bumper.....

http://auto.marktplaats.nl/opel/379...p;fta_ind=13&fs=1#photo&thumb_click=1

Mooie auto... Maar aangezien er geen vermelding over de achterbumper wordt gedaan en de auto pas sinds 02-09-2009 in bezit is, zal de eigenaar 't er zelf wel niet op hebben gebouwd... En er verder ook geen weet van hebben.

Terug
Naar boven