• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke astra`s topic....

origineel gepost door steinmetzpaul

het is een nat systeem met een 150 pk-shot:D

en dat purgen dient om de lucht uit de leidingen te blazen omdat ie dan teveel brandstof krijgt en verzuipt :P

en het staat ook best cool vind ik:cool:

mvg paul

beste paul , deze vraag zal je misschien al vaak gehad hebben , maar is dat ''purgen''ook te realiseren zonder dat je nos inbouwt?

en zoja , waarmee?

p.s uber dikke astra..

Ja dat kan........

Je hebt ook alleen purge kit setjes die blazen alleen nos af of je laat hem vullen met stikstof ofzo

Die setjes heb je van diverse merken....

De bekenste zij NX (nitro xpress) of NOS...... maar je hebt ook goedkopere bijv Wizards of nos etc etc......

Hopelijk heb je genoeg info zo anders hoor ik het wel...

mvg Paul

origineel gepost door noogy2000

4835346072_379ba55453_b.jpg

dit is echt precies de stijl zoals ik een astra G graag zie! :wors

gr jeroen

En is een style die zoveel Nederlanders nogsteeds niet snappen.king: Grote wielen en niet genoeg verlagen en dan behangen met spoilers. Precies waar het "mis" gaat.

Niet 19inch op je Astra willen, maar het breedste uitzoeken wat er past. Liever 10J breed dan 9.5J. Die geest.;) 9Jx17 is zoveel mooier dan 7.5Jx19.:D

Boel uitrollen en zo laag als mogelijk.:thumbup Die Astra is gewoon een OPC met flink brede wielen en goed verlaagd. Veel meer hoef je niet eens te doen om een echt mooie auto te krijgen.

[/mijn jaarlijkse college in autotunen]:P:angel

origineel gepost door wagnas

origineel gepost door noogy2000

4835346072_379ba55453_b.jpg

dit is echt precies de stijl zoals ik een astra G graag zie! :wors

gr jeroen

En is een style die zoveel Nederlanders nogsteeds niet snappen.king: Grote wielen en niet genoeg verlagen en dan behangen met spoilers. Precies waar het "mis" gaat.

Niet 19inch op je Astra willen, maar het breedste uitzoeken wat er past. Liever 10J breed dan 9.5J. Die geest.;) 9Jx17 is zoveel mooier dan 7.5Jx19.:D

Boel uitrollen en zo laag als mogelijk.:thumbup Die Astra is gewoon een OPC met flink brede wielen en goed verlaagd. Veel meer hoef je niet eens te doen om een echt mooie auto te krijgen.

[/mijn jaarlijkse college in autotunen]:P:angel

:wors:wors:wors

die is dan 2maanden geleden verkocht aan iemand in Zwolle. Want hij was eerst van iemand hier uit het dorp. Krimpen aan de Lek

11_1247866980_33n5qz.jpg

[weet iemand misschien welke velgen eronder die duitse astra zitten op de 2de foto??

vindt die echt netjes

rdw zegt ook maar 140kw of heb je een leh blok er in gelepeld??

kortom ik ben ook reuzen benieuwd naar je specs?

[rquote=1857335&tid=83248&author=steefkim]al een keertje geplaast maar helaas niet zichtbaar meer.

dus doe lkkr nog een keertje. misschien dat iemand hem zooooooo mooi vind dat ie uhm wilt kopen :P:P:P

[/rquote]

Als je jezelf nou eerst even voorstelt in de daarvoor bestemde topic " even voorstellen" voordat je foto's post...komt even wat netter over hier op het forum.

en als je je auto wil verkopen hier op het forum zou ik dat ook doen in de "marktplaats" topic op dit forum.

waarschijnlijk blijven je foto's hierna wel staan:thumbup

WEL EEN MOOIE ASTRA :D

Gr.Paul

Terug
Naar boven