• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke astra`s topic....

@Thundernerd wrote:Ik zie nu pas indd het topic, show hier je astra. Daar was hij meer op zijn plaats geweest.

Wat niet wil zeggen dat jou GTC geen DIKKE Astra is, want dat is hij zeker... gepimpt of niet... ik heb al zoveel veranderd aan mijn H GTC, maar ALLES origineel... no offence, maar ik hou van originele wagens... voor mij is Thundernerd zijn GTC een DIKKE astra, dat is persoonlijke smaak. Hij had hem inderdaad misschien beter bij "Show hier je Astra" ofzo gezet, maar hij is nieuw en hij stelt zich tenminste voor. Iets wat veel mensen niet doen. Daarom moet je hem niet meteen rond de horen gooien dat hij in het verkeerde topic zit...

@Jefkere wrote:@Thundernerd wrote:Ik zie nu pas indd het topic, show hier je astra. Daar was hij meer op zijn plaats geweest.

Wat niet wil zeggen dat jou GTC geen DIKKE Astra is, want dat is hij zeker... gepimpt of niet... ik heb al zoveel veranderd aan mijn H GTC, maar ALLES origineel... no offence, maar ik hou van originele wagens... voor mij is Thundernerd zijn GTC een DIKKE astra, dat is persoonlijke smaak. Hij had hem inderdaad misschien beter bij "Show hier je Astra" ofzo gezet, maar hij is nieuw en hij stelt zich tenminste voor. Iets wat veel mensen niet doen. Daarom moet je hem niet meteen rond de horen gooien dat hij in het verkeerde topic zit...

Je hebt gelijk, en het is ook een hele mooie Astra...

Vooral die wielen.... :wub

Maar ik bedoelde het in het algemeen...

Iedereen vind zijn of haar Astra dik en dat snap ik ook wel..

Maar om dan je eigen Astra hier neer te zetten... :hmmz

Ik heb helemaal niks tegen orginele Astra's of Opel's,

en zo bedoel ik het ook niet.

Orgineel is in sommige gevallen nog mooier ook.

Smaken verschillen inderdaad en daar ben ik ook ontzettend blij om... :D

@bassie16V wrote:@Jefkere wrote:@Thundernerd wrote:Ik zie nu pas indd het topic, show hier je astra. Daar was hij meer op zijn plaats geweest.

Je hebt gelijk, en het is ook een hele mooie Astra...

Vooral die wielen.... :wub

Maar ik bedoelde het in het algemeen...

Iedereen vind zijn of haar Astra dik en dat snap ik ook wel..

Maar om dan je eigen Astra hier neer te zetten... :hmmz

Ik heb helemaal niks tegen orginele Astra's of Opel's,

en zo bedoel ik het ook niet.

Orgineel is in sommige gevallen nog mooier ook.

Smaken verschillen inderdaad en daar ben ik ook ontzettend blij om... :D

hieruit vind ik dat er een regel bij moet komen van: niet je eigen auto plaatsen. misschien dat er daarna geen verwarringen meer zijn.

4554828239_258ff00011.jpg

zoals de OPC2 bumper had moeten zijn, alleen met ander gaas :P

en toch is dat een hele dikke astra. :D

vond en vind de velgen niet helemaal mooi erbij passen, maar verder: king: :thumbup :thumbup

@dion87 wrote:[youtube:min3br6b]

fuckin deftig die luchthappers op ze motorkap!

Blue-Dragon heeft die luchthappers op zijn G gemaakt.

Ziet er ook heel dik uit... :wub

Maar deze rooie is gewoon geweldig...

Om een harde plasser van te krijgen... :jerry :jerry

@dion87 wrote:@4str41.6 wrote:
otto111

hele strakke kleur!!

alleen strippies, skirts en bumperlip meespuiten en zakken met die billen. :jerry

hehe :P dat moet allemaal nog gebeuren:P maarja eerst staat die op de operatie brug :(

Terug
Naar boven