• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke astra`s topic....

Ik bestel mijn onderdelen altijd bij de Opel dealer. Krijg altijd fikse korting daar.

Maar deze veer kostte 67 ex voor een voorveer, achterveer zal iets goedkoper zijn. Het zal vast wel goedkoper kunnen, maar aangezien ik alles hier bestel ging ik hier ook niet moeilijk over doen. Monteren was zo gebeurd in een kwartiertje.

Als jij er geen lip onder wil zetten is zo'n Eibach setje een echte aanrader!

vwzlax.jpg

ioi6o5.jpg

@Blue-Dragon wrote:Waarom zetten ze hier hun eigen auto neer :hmmz daar is toch een ander topic voor.

maakt dat nou weer uit, als ik me eigen bak dik vind zou ik em ook hier neer moeten kunnen plempen toch?

Dat is al vanaf 2008 zo geweest Dion87 en is ook al vaker hier aangegeven.

Andere topic met: show hier je Astra daarin mag je je eigen astra laten zien. ---> viewtopic.php?f=5&t=175896

Als iedereen dan zijn eigen Astra hier gaat tonen is het andere topic toch overbodig.

@Blue-Dragon wrote:Dat is al vanaf 2008 zo geweest Dion87 en is ook al vaker hier aangegeven.

Andere topic met: show hier je Astra daarin mag je je eigen astra laten zien. ---> http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=175896" onclick="window.open(this.href);return false;

Als iedereen dan zijn eigen Astra hier gaat tonen is het andere topic toch overbodig.

ja ik weet hoe het werkt, en ik zet ook mijn wagen niet neer in dat topic.

maar het is natuurlijk beetje kinderachtig als mensen gaan zitten miepen over je mag je eigen auto hier niet neerzetten. want beide topics komt vrijwel op het zelfde neer

Als er niemand wat over zegt staat het hier binnen de kortste keren helemaal vol.

Dat is het zelfde als dat er 1 schaap over de dam is, dat er steeds meer volgen.

@Blue-Dragon wrote:Als er niemand wat over zegt staat het hier binnen de kortste keren helemaal vol.

Dat is het zelfde als dat er 1 schaap over de dam is, dat er steeds meer volgen.

zal denk ik wel meevallen, want mensen worden voldoende afgebrand als ze hier een "niet" dikke astra neer zetten :jerry

Terug
Naar boven