• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke astra`s topic....

@Baas J. wrote:@RaymondVec wrote:
p5150033.jpg

Misschien al eens voorbij gekomen, maar vind dit een erg dikke auto.

Iemand een idee waar er meer foto's van deze auto te vinden zijn?

Dit is gewoon een standaard coupe...?

Die hebben standaard iets meer ruimte in de wielkasten. Maar ook kleine(re) veranderingen kunnen een auto heel vet maken. Dit is er een mooi voorbeeld van

@Rob-Epe wrote:@blackG wrote:dikke astra H

DSC_2314.jpg

Foto @ Wibra Vaassen...???

Mooie GTC... volgens mij wel eens gezien.

Let er niet zo veel op.

Kan iemand mij vertellen welke grillen? :) er in deze bumper zitten links midden rechts zeg maar :)

En welke normale gril is dit?

Thanx alvast grtz

Hoop dat mijn goed genoeg is :) maandag de velgen voor er onder en met een paar weken een compleet coupe front king: heb het spul al thuis liggen :thumbup

2epu0qq.jpg

14e54ig.jpg

Sorry voor mijn botte reactie ...Maar dit is DE DIKKE ASTRA'S topic niet de het wordt nog een dikke astra topic. :vertag

Verder nette auto's hoor... :thumb maar ze horen niet in dit topic thuis ....

Mvg Paul...

@smoke_soldier wrote:@DiAstraHGTC wrote:
2mcxcw2.png

Wauw

Volgens mij is deze foto fotoshop....de schaduwen en kleuren komen niet overeen.... :hmmz

Smoke

Ja natuurlijk is de foto bewerkt.

Heb 'm van instagram gehaald.

Maar de auto is echt hoor.

Zoek maar op instagram naar: brynbox (username)

@dion87 wrote:ziet er goed uit man :thumb

flinke cooler ervoor ook, zit zelf ook nog te twijfelen voor zoiets of een EVO intercooler

Vraag je hebt dezelfde kleur auto als die van jou. En ben op zoek naar een paar mooie zwarte velgen. Van welke merk zwart velgen rij jij ? Ze zien er dik uit.

En buiten dat ik zie mensen rijden met 5 gaat velgen en 4 gaat velgen. Ik heb zelf 4 gaat velgen en ik merk dat de aanbod in velgen voor 4 gaat aanzienlijk lager is dan 5 gaat?

Terug
Naar boven