• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dikke calibra's topic

Kilat

Post weleens wat
ook voor de calibrafans een topic gemaakt :D

osl_123.jpg

100_3787.JPG

opel_calibra_modified_03.JPG

als ik thuis ben (ben nu op stage) zal ik ook even wat calibra's posten.. ik heb ook een verzameling van bijna een paar GB..

keep on posting!

als ik het weekend even tijd heb, zal ik eens kijken...

heb nog een aardige prive-verzameling op mijn pc..king:

Ik vind de breedbouw van deze er wel apart uit zien :o Kleur is niet mijn ding maar zou er best meer fotos van willen zien.

Die mintgroene ziet er ook wel rauw uit :D

Wat ik dan soms niet snap, als je je Calibra op een bepaalde auto wil laten lijken? Waarom koop je dan niet gewoon die auto??

Inplaats van een Calibra om zeep helpen?:cry

Origineel gepost door 2slow

Wat ik dan soms niet snap, als je je Calibra op een bepaalde auto wil laten lijken? Waarom koop je dan niet gewoon die auto??

Inplaats van een Calibra om zeep helpen?:cry

Idd, dan besteed je zo'n gigantisch bedrag aan de ombouw die je voor die auto voor ogen hebt terwijl je eigenlijk als je naar het kostenplaatje kijkt kun je net zo goed die auto kopen waar de kop -en achterlampen vanaf komen en die dan zo optuigen :hmmz Van die wit/blauwe met een compleet... toyota celica front :o???? ben ik dan ook totaal niet kapot . Oh well, ieder zn eigen ding zullen we maar zeggen :P

Terug
Naar boven