• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dikke calibra's topic

Het is een 3.0L V6 4x4 turbo! Standaard toch een 2,5L V6??

Ik vind het wel een appart aparaat. En ziet er gewoon strak uit.

Heb hem in het echt gezien in Oschersleben. Dus niets stickers. This is the real deal!

Origineel gepost door turbootje

me ex cali ....en de ex van maus :D :D

zo was die voor ik hem verkocht ...

Dsc01594.jpg

DSC01600.jpg

Zo was ie toen je hem van mij kocht, bij jou is ie weggegaan met een Jappenpot groen getinte ramen en een setje 17 inch wielen, remember ;).

De huidige eigenaar heeft er wel veel aan verbouwd.. maar mooier vind ik hem er niet op geworden.... :thumbdown

hoe ziet ie er nu uit dan calibrainpower

ik vind de mercedesachterlichten juist wel vet staan, maar jah ieder zn smaak en de cali is ook aardig clean waar ik weer fan van ben.

Vind de koplampen alleen niet mooi passen bij de calibra.

Origineel gepost door Calibrainpower

Dsc01594.jpg

DSC01600.jpg

Zo was ie toen je hem van mij kocht, bij jou is ie weggegaan met een Jappenpot groen getinte ramen en een setje 17 inch wielen, remember ;).

De huidige eigenaar heeft er wel veel aan verbouwd.. maar mooier vind ik hem er niet op geworden.... :thumbdown

Hehehe, zoals tie was was hij idd een stuk mooier dan met die skirts en achterbumper !

ik vind m wel echt rete-strak die mercedes-calibra, die is echt tot in detail strak... maar hij heeft geen grill, wat heeft ie voor motorkap dan?

is er ook een zij-aanzicht van de auto, waar de side-skirts goed te zien zijn?

van dichtbij vind ik die achterlichten niet mooi:thumbdown

Vanaf een afstndje zien ze er beter uit.

maar wat een blok :o

Origineel gepost door Peterrrrr

Dsc01594.jpg

DSC01600.jpg

Hehehe, zoals tie was was hij idd een stuk mooier dan met die skirts en achterbumper !

smaken verschillen peterrrrrr :thumbup

Dsc01594.jpg

DSC01600.jpg

idd zo was die toen !!

DSC02037.jpg

Dsc01594.jpg

DSC01600.jpg

:wors:wors:wors

DSC00092.jpg

DSC00093.jpg

DSC00096.jpg

DSC00103.jpg

zoals ie er nu bijstaat vind ik em dikker...zo met die velgen, skirts en achterbumper!! :wors

idd smaken verschillen

Vanmiddag rond 12.10 op de A67 een zwarte/antraciet ?? een uitgebouwde calibra JX-D*-** ?? deze reed mij voorbij toen ik net de afslag nam naar beneden ri Valkenswaard/Waalre man en een vrouw keken nog naar mij ..

Terug
Naar boven