• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dikke calibra's topic

[rquote=1359248&tid=58791&author=drive hard]
PHTO0006.jpg

zeg gerust wat je denkt over mijn calibrake hij is nu totaal afgebroken en zal er heel anders uitzien dan nu ! laat maar komen :jerry:jerry[/rquote]

bekende calibra van vroeger,illegaal straatracen enz.. :D

Naar mijn bescheiden mening als voormalig eigenaar van de 3.2V6 kompressor calibra, is dit toch de meest bijzondere Calibra ter wereld! Kennen jullie deze al?

calischrgvorne.jpg
[/URL]

Waar is de Lotus Omega gebleven??? Da's zonde zo :p

Heb je een echte Sjonnie Petjesauto, ligt er zoooon dik blok + interieur in:wub:wub

[rquote=1908133&tid=58791&author=DarkNL08]Waar is de Lotus Omega gebleven??? Da's zonde zo :p

Heb je een echte Sjonnie Petjesauto, ligt er zoooon dik blok + interieur in:wub:wub[/rquote]

Petjes sjonnie auto?! Ga jij je ff op een ander deel van het forum bezig houden :argue ;);)

Mare wel jammer van de Lotus Omega idd. Ander zijds ook wel weer gaaf. Heb hem trouwens eerder voorbij zien komen.

Die rode lijkt veel op mijn calibra, degene waar ik hem van kocht zei dat de irmscher spullen er vanaf de fabriek al op zaten:

302ckrp.jpg

34q35lf.jpg

@DarkNL08 wrote:

HAHAHAHA jij wou beweren dat een Calibra geen Petjes sjonnie imago heeft?!?!??! Grapjas! :P:P

Het is pas een Sjonniebak als deze is volgehangen met tupperware en snelle stickers e.d.

Helaas is dit bij het gros van de overgebleven Calibra's het geval.

Een mooie originele, zoals die van 2slow, is niet voor een Sjonnie maar voor een liefhebber...

@2slow wrote:

Mare wel jammer van de Lotus Omega idd. Ander zijds ook wel weer gaaf. Heb hem trouwens eerder voorbij zien komen.

Klopt: blok, intrieur, onderstel (dus RWD!) is nog Lotus Omega, de body is Calibra. Mooi ding maar had de body liever op een Omega 3000 gebouwd zien worden.

ik denk ook niet dat al die gaste met "tupperware" bumpers en zo een sjonne imago hebben..

ik heb zelf ook een calibra met een grote spoiler op me achterklep,en de rest is allemaal rieger maar ik heb totaal geen jonny imago:P

heeft ook gewoon met smaak te maken de ene houd van overdreve grote bumpers en zo en de ander heeft het liever sportief maar strak...

ook al geef ik wel toe dat er veel gaste zijn met dat sjonny gedoe,maar tis jammer dat calibra rijders vaak dat jonny gedoe over hun heen krijgen..

@turbootje wrote:calibrain ze ex cali en mijn ex cali 2,5 v6 ... R.I.P

Dsc01594.jpg

Dsc01595.jpg

foto2072-1.jpg

foto205.jpg

Deze calibra lt-xh-40 heb ik vorige maand gesloopt. Was op zich nog een knape wagen maar in onderdelen leverde ie meer op, alleen viel me wel op dat er een eco tech blok in lag (x25xe) en rij zelf ook een v6 en daar ligt weer een c25xe in. Er was wel serieus aandacht besteed aan de calibra, er lag een op maat gemaakte dubbele rvs uitlaat onder en er lagen echte irmscher velgen onder en er zat ook een italiaanse boordcomputer in, wat ik ook nog nooit eerder had gezien, enkel duitse of nederlandse. :hmmz

Terug
Naar boven