• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dikke calibra's topic

Voorbumper heb ik nog liggen met een vauxall grill erin, hij is wel wat beschadigd, maar de bevestigingspunten zijn nog wel okeej.

Verder heb ik nog wel een setje donkere angel eyes koplampen liggen, de motorkap heb ik helaas al verkocht.

Ken eventueel nog wel een fototje mailen.

jammer ik wil de normaale koplampen , Voorbumper is interessant als die niet teveel beschadigd is ,, stuur maar een foto als je wilt

@gertwert wrote:Voorbumper heb ik nog liggen met een vauxall grill erin, hij is wel wat beschadigd, maar de bevestigingspunten zijn nog wel okeej.

Verder heb ik nog wel een setje donkere angel eyes koplampen liggen, de motorkap heb ik helaas al verkocht.

Ken eventueel nog wel een fototje mailen.

ik heb m toendertijd gekocht van calibrainpower. was zeker een mooie cali.. en die vauxhallgril heb ik er later ingezet vond ik wel mooi staan

jammer dat die nu gesloopt is. R.I.P

In winteroutfit dan :)

03112010542.jpg

51.jpg

50.jpg

04092011697.jpg

04092011696.jpg

Ja, lijkt me dat je dan toch eerder contact op neemt met de verkoper als je zo geïnteresseerd bent. Maar voor 3500 moet hij hem vandaag nog de deur uit doen. Wat een lelijk hok. Er zit een taxatierapport bij, maar de waarde die daar uit is gekomen is wijselijk niet vermeld.

@piet wrote:origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

origineel gepost door piet

origineel gepost door HardcoreHell

origineel gepost door Jorizimo

Dagje Rüsselsheim met CTN. Hierbij dus wat foto's van dikke Calibra's.. :agent

2008-03-064.jpg

Deze Calibra heeft een tijdje op MP te koop gestaan voor een belachelijk hoge prijs.

Daarna stond ie bij een handelaar in De Mortel voor 14.500 euro en nu staat ie te koop in Maarheeze, ook voor een bedrag richting de 10.000 euro

da's wel een hele mooie:D :thumbup

Je krijgt er zelfs een picknick tafel bij :jerry

Ik vind het overigs wel vet staan king:

ik vind hem gewoon superstrak:D

Dit is een bekende calibra, ik heb nog een filmpje op youtube staan van blik op de weg met deze calibra als Hoofd Rol speler + een interview met de oude eigenaar:

http://youtu.be/fHHOgKyTVGs

" onclick="window.open(this.href);return false;

even bij 0:40 seconden kijken, misschien iemand een idee welke spoiler kit en velgen dit zijn?

Dat is van Zender, of tegenwoordig van JMS Racedesign. Die club heeft de handel van Zender overgenomen.

De bodykit staat o.a. op Ebay als "DTM Style".

http://www.jms-fahrzeugteile.de/Aer...uxhall-Tuning/Calibra:::2348_11434_12050.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Edit: oh wacht, dacht dat je die kit van de blikopdeweg video bedoelde

Uit jouw filmpje zou wel eens een widebody kit van Mattig kunnen zijn in combinatie met die vissenmuil bumper die je wel vaker ziet.

Velgen zijn denk ik van Schmidt.

" onclick="window.open(this.href);return false;

Weet iemand toevallig foto's te vinden van deze v6? Ik vind de afwerking van bijv. de achterbumper zeer mooi en de uitlaten staan ook zeer mooi in de bumper.

achterbumper is een strakgemaakte rieger onderlip zo te zien (2kg plamuur en polyester :-P ) , wel heel netjes gedaan

Zou het niet gaan strak maken, als je tog hier en daar een drempel pakt gaat het vroeg of laat zeker scheuren... Heb de mijne ook niet strak late make daarom..

Terug
Naar boven