• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dikke calibra's topic

Het is misschien niet hpe auto waar iedereen op valt, maar geloof mij dat de taxatierapport echt is.

Hier een filmpje van de auto, bij blik op de weg.het filmpje heb ik 2 jaar geleden geupload:,

http://www.youtube.com/watch?v=fHHOgKyTVGs

2008-03-064.jpg

ik ben deze calibra al een tijdje tegen gekomen op internet en vond het toch wel even de moeite waard deze te plaatsen. geeft meteen weer wat voor styl ik mooi vind.

v6017.jpg

v6016.jpg

v6014.jpg

v6013.jpg

v6013.jpg

v6012.jpg

v6011.jpg

v6010.jpg

v6009.jpg

v6008.jpg

v6007.jpg

v6005.jpg

v6002.jpg

v6001n.jpg

Lelijke bak :puke

Die zwarte van een paar posts eerder is een mooie maar die keffer ging er bij mij onmiddelijk uit. :swear

Waarom monteert iedereen nou toch altijd de hoodlifts ondersteboven vraag ik me af? Is inderdaad een mooie die laatste, spoiler valt mij nog wel mee.

Die laatste goud is erg bekend, voor kleine 8 à 9 jaar geleden kwam ik hem tegen op de meeting van gsi club Holland in Amsterdam, me oom heeft er nog foto's van

@InjectTheVenom wrote:Waarom monteert iedereen nou toch altijd de hoodlifts ondersteboven vraag ik me af? Is inderdaad een mooie die laatste, spoiler valt mij nog wel mee.

Naar horen zeggen hoort die hoodlifts zo hoor ;) ooit ergens gelezen dat er olie in die buis zit.

CMIIW

Kan iemand bevestigen dat er olie in die buis zit want andersom net als de achterklep struts ziet er naar mijn persoonlijke mening mooier uit.

Terug
Naar boven