• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dikke calibra's topic

Mijn Calibra past hier tog ook wel in king:

nlwkgl.jpg

2639fd0.jpg

1h89oj.jpg

am6skj.jpg

2irnghw.jpg

ahaa jij ben dus de gene waar kor het steeds over heeft(kor uit je klas of zo uit scheveningen)

hij had het steeds over jou cali...dikke bak man(Y)

@rossifan46 wrote:Die rode lijkt veel op mijn calibra, degene waar ik hem van kocht zei dat de irmscher spullen er vanaf de fabriek al op zaten:

302ckrp.jpg

34q35lf.jpg

komt deze toevallig uit udenhout?? meen m daar voor n half jaar geleden nog gespot te hebben.

@j3113 wrote:@rossifan46 wrote:Die rode lijkt veel op mijn calibra, degene waar ik hem van kocht zei dat de irmscher spullen er vanaf de fabriek al op zaten:

302ckrp.jpg

34q35lf.jpg

komt deze toevallig uit udenhout?? meen m daar voor n half jaar geleden nog gespot te hebben.

Ja klopt is mijn auto. Hij is nu helemaal champagne kleur.

@rossifan46 wrote:@j3113 wrote:@rossifan46 wrote:Die rode lijkt veel op mijn calibra, degene waar ik hem van kocht zei dat de irmscher spullen er vanaf de fabriek al op zaten:

302ckrp.jpg

34q35lf.jpg

Heb je mijn calibra vast wel eens in de weekende in udenhout zien staan... paar straten verderop... langenhof 1.

@j3113 wrote:@rossifan46 wrote:@j3113 wrote:@rossifan46 wrote:Die rode lijkt veel op mijn calibra, degene waar ik hem van kocht zei dat de irmscher spullen er vanaf de fabriek al op zaten:

302ckrp.jpg

34q35lf.jpg

Heb je mijn calibra vast wel eens in de weekende in udenhout zien staan... paar straten verderop... langenhof 1.

Nee is me eigenlijk nooit opgevallen, wel dat er een oude kadett af en toe staat.

Duitsers weten wel wat laag en breed is. :thumbup

Alhoewel die wielen zelf zijn niet zo breed, zitten vast dikke spoorverbreders onder.

Terug
Naar boven