• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dikke corsa's

airride is voor mietjes......

lekker op meeting ding op de grond leggen en als ze gaan zetten ze hem op de hoogste stand om geen schade te rijden aan al die tupperware wat ze eraan geplakt hebben.....:puke:puke:puke:puke

Voor mietjes,, of voor behoud van je auto?

wat is er nou makkelijker dan voor een drempel je auto ff omhoog ''drukken'' en na de drempel weer laten zakken :thumbup

hahaha das toch geen doen man met al die drempels hier.

Ik heb een schijthekel aan die mongolen die de drempels ff op hun dooie gemak nemen omdat ze zo laag zijn...en bang zijn om de boel kapot te rijden.

Ik rij ook laag en ik rij de drempels prima over hoor....af en toe de bodem raken maar dat scheelt me dan ook niks.

Originally posted by Fearless

hahaha das toch geen doen man met al die drempels hier.

Ik heb een schijthekel aan die mongolen die de drempels ff op hun dooie gemak nemen omdat ze zo laag zijn...en bang zijn om de boel kapot te rijden.

Ik rij ook laag en ik rij de drempels prima over hoor....af en toe de bodem raken maar dat scheelt me dan ook niks.

dat mag ook wel wat iets anders geformuleerd worden dennie. Ik ben nog steeds 100% en geen mongool..

Ja ik neem de drempels met de corsa ook altijd schuin..

Ik heb maar een paar cm bodemspeling en de carterbeschermplaat heeft vaker vastgezeten op drempels..

Als je echt laag ligt ga je zelf ook rijden

origineel gepost door corsaracer

airride is voor mietjes......

lekker op meeting ding op de grond leggen en als ze gaan zetten ze hem op de hoogste stand om geen schade te rijden aan al die tupperware wat ze eraan geplakt hebben.....:puke:puke:puke:puke

na 8 jaar plat (zonder airride), 8 bumpers, 4 carters, 7 achterbumpers, 3 setten zijlijsten, heb ik ook airride gestoken, dus noem me maar een mietje, maar het geld dat ik ermee uitspaar, kan ik een groot deel van mijn verbouwingen aan mijn huis betalen.

3334350263_a1bd497d03_o.jpg

;)

gr jeroen

vind je achterlichten niet zo mooi bij het geheel passen..

verder een ZIEKE wagen :D

met echt dikke wielen :D

:wors:wors

idd hele dikke wagen maar nieuwe picts zou ik ook wle graag willen zien heb deze al vaak gezien

en die achterlichten zijn idd niet zo nice

verder onwijs dikke corsa:wub

Ik houd niet zo van die nieuwe style Lexus achterlichten, anders hadden ze er wel opgezeten.:angel Maar ieder zijn mening, kan me ook voorstellen dat sommige deze "ouderwets" of zo vinden. Deze achterlichten passen het beste bij de koplampen en zijknipperlichten.:)

Hier dan een aantal plaatjes van afgelopen jaren:

corsaFIVE.jpg

corsaFOUR.jpg

corsaTHREE.jpg

corsaTWO.jpg

corsaONE.jpg

origineel gepost door timbo

origineel gepost door floris

Uit mijn oude doos : 2 ex corsa's van me

oranjerechtzij.jpg

oranjeachter.jpg

P8220032.jpg