• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dikke corsa's

6_9.jpg

IMG_4917.jpg

c%20002.jpg

MyCorsa.jpg

Heel leuk topic zo op deze manier.

Ik vindt deze corsa,(met toch een tuning of je het wilt noemen bumper) ook heerlijk om te zien hoor.

207862_max.jpg

Zo blijkt je kan ook met andere bumpers dan origineel mooi duits maken.

Zelf ben nu ook weer beetje aan het twijfelen originele bumper of andere of niet of heb zelfs nog een andere corsa op het oog, alleen hij is wel weer jaartje ouder, is wel een 2.0 16v(volgens mij was floris toen bezig voor die jongen om een blauwe corsa a 2.0 te verkopen??) heb er alleen geen foto van.

als jouw corsa volgens jouw mening dik genoeg is plaats hem dan . kunt slecht post je dikke golf hier eee. zou ambiance hier zijn se. groetjes nico :jerry

vind die corsa b's niet echt dik te noemen.....

Booskijkende moterkap, gecleande achterklep, en 13 of 14 inch velgen eronder, verlagen en klaar. Zo zie je ze veels te veel, maar dat is mijn mening:)

Originally posted by nicocorsa

als jouw corsa volgens jouw mening dik genoeg is plaats hem dan . kunt slecht post je dikke golf hier eee. zou ambiance hier zijn se. groetjes nico :jerry

9 van de 10 is al hartstikke bekend hier, of staat al in het show je corsa topic. Om elke keer dezelfde te zien is ook nix :sleeping

als het niet dik genoeg is................jammer dan voor jou!!

als je vind dat jou corsa net zo dik of nog wel dikker is plaats hem dan!

en als je verder niks bijzonders te melden hebt................ wees dan stil

en hou je mening voor je!

want er zullen vast mensen zijn die het wel een goed topic vinden.............

waaronder ik dus.

maar ik ben niet boos op de mensen die er zo over denken!!!:angel

Origineel gepost door Titanium

vind die corsa b's niet echt dik te noemen.....

Booskijkende moterkap, gecleande achterklep, en 13 of 14 inch velgen eronder, verlagen en klaar. Zo zie je ze veels te veel, maar dat is mijn mening:)

zo hoort een corsa ook, strak, laag en breed:wub

tupperware en curver, dat is om broodtrommels van te maken.

Hier nog leuke 20 16v.. echter weet k niet zeker of t in een corsa ligt.. Wil ze gewoon even laten zien.

DSCN0072.jpg

DSCN0092.jpg

DSCN0122.jpg

En om in het corsagebeuren te blijven, schitterende stoelen in een spider

63.jpg

ik vindt dit topic ook een goed idee. zolang je je zelf maar kan amuseren is toch al voldoende. inverband boven staande corsa zalig lekker. lig je toch gewoon op te kwijle als je zoiets staat te proenke.

een corsa moet laag en breed liggen al ooit een mooie jeep corsa gezien dan als je mening anders is okee. ieder de zijn .

op de 1e en de 3e foto staat volgens mij een corsa a en op de 2e foto is een vectra a

Quote:
Origineel gepost door Corsamook

Hier nog leuke 20 16v.. echter weet k niet zeker of t in een corsa ligt.. Wil ze gewoon even laten zien.

ik sluit mij bij nac aan dat het een kadett e is

een astra heeft geen schroef in het midden van de parrafan en een kadett e wel

De bovenste foto van de motoren is inderdad een D-Kadett.

Dit is de motor van deze Kadett

aussen.jpg

De tweede is een Vectra A.

Volgens mij hoort de motor hier in...

vect.JPG

Terug
Naar boven