• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dikke corsa's

dit is een twijfeltje, maar okee...

IMGP0313.JPG
[/quote]

Origineel wel, maar dik nee sorry (check de chrome spiegels)

Origineel gepost door saiko

Erg netjes ;)

IMGP1791.JPG

corsa is van een maatje van max.ding is egt tot op de laatste rubber helemaal nieuw!egt een vette bak! heeft er 2/3 jaar over gedaan..komt binnekort in de flash testaan:thumbup

gr eljan

Je ziet het eraan af. Ik heb niet eens de complete auto gezien maar vind ik hem vanuit deze hoek al erg netjes, een auto naar mijn smaak. Verdient zonder meer het predikaat "uniek".

Ik denk dat deze corsa A samen met een andere zilveren A van een jongen uit Spijkenisse de mooiste A'tjes zijn die ik ken. Die laatste is al wat jaren verkocht maar dat was ook een net dingetje.

Origineel gepost door frenkie

001%2023.jpg

meeting075.jpg

meeting078.jpg

meeting081.jpg

ik vind m apart, maar mooi...

ik sprak de eigenaar vorig jaar op 100% tuning in rotterdam, hij had toen net z'n motorkap met luchthapper verkocht aan een maat van, me, dus ik vraag waarom ie die kap had weggedaan, komt t antwoord....." ja, de sponsors wouden iets anders...":thumbdown

Origineel gepost door PORE

Originally posted by voss

Voor alle mensen.

Dit topik heet: DIKKE CORSA"S

met alle respect voor de mensen die hier hun corsa laten zien, maar we willen hier alleen extreme corsa's

die van binnen en buiten bruut zijn aan gepakt.

dus mensen die alleen een ander bumper/lampen/spoiler hebben geplaatst gebruik hier voor het topik show je corsa.

alvast bedankt,

Mark.

Waarom zet je zelf dan wel je auto hier tussen

hier heb je hem dan.

met dank aan het zondag zonnetje;)

corsaupdatejan008ch5.jpg

corsaupdatejan006de5.jpg

@ voss, je had je foto hier al geplaatst !!

En ik zei het omdat je commentaar had op de mensen die hier hun auto showde net als ik zelf,

waarop je zei dat dit topic hier niet voor bedoeld was ;) dus voelde me aangesproken dat hij hier niet dik genoeg voor was :P

Het was dus de vraag waarom je zelf wel je auto hier neer zet, je vindt hem blijkbaar ook dik :jerry

mmm nu ik je auto nog 's zie, moet ik toch bekennen dat ik het wel mooi vind met het nieuwe neusje Voss! Al vond ik de GSI bumper stiekem toch nog beter...

@ voss

Die voorbumper staat echt veel beter. Matcht ook mooi met je achterbumper, wil zeggen hebben dezelfde vormen en lijnen echt een superbak:thumbup echt geweldig:kewlpics

Terug
Naar boven