• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dikke corsa's

origineel gepost door crazijbertje

origineel gepost door Mighty-Corsa

nette wagens :thumbup

hey kerel heb je mijn corsa nog zien staan stonden bij de viaduct waar geburnd werd(een verlaagde zwart corsa a):wub

ik heb nog wel een andere mooie corsa gezien ik moet nog 5 euro betalen voor de foto dus als ik de eigenaar weer tref verrekenen wij dat wel ff:P

be3165ef.jpg

zekers een mooie corsa:wub

Ik zit even na te denken of ik hem heb zien staan. Ik kan mij het zo niet herrinneren. Ik heb namelijk nog wel onder die viaduct gestaan. FF kijken bij het burnen. :thumbup. Dus dan zou ik hem wel gezien moeten hebben.

Mijn auto stond een stukje verderop geparkeerd in de berm naast een BMW M3 van een maat van mij :)

ja kan wel kloppen in dat zij straatje of niet als je weer terug rijd!!!

ik heb er ook staan kijken wij stonden aan de kant van de loop brug,,

fotos staan hier wel ergens op het forum!!!:wub

origineel gepost door corsaboy

Originally posted by timbo

Ik vindt de bovenstaande niet zo mooi maar het is zeker wel appart;)

gelukkig valt over smaak niet te twisten,

ik zou zo mijn B ervoor inruilen.

De Corsa A Irmscher Rally is de geilste corsa ooit gebouwd..

Ik zou hem ook wel willen hoor daar nie van:D

het zijn wel supper wagens idd

origineel gepost door sinister

hey dat zijn 2 bekenden! :angel dazz de TR van "Ome Co" en de D van "Lukky" idd 2 dikke bakkies!!! :kewlpics

daarom post ik ze hier ook arnold :P

grtz sssssst

origineel gepost door nicocorsa

een stukje lager en mss je koffer inbouw is dat blank hout of is de foto zo onduidelijk

voor de rest ziet het er wel kanp uit duidelijker foto's doen wonderen .

Hey nicocorsa,

wat voor velgen heb jy onder je Corsa zitten, sowieso cupvelgen?

En wat voor maten hebben ze? Loopt het niet aan bij je wielkasten?

Ziet er echt netjes uit zo op je foto :thumbup.

nu weet ik niet als mijne dik genoeg is vertel het me maar en anders verwijder ik de pic mijn corsa gisteren @heaven onwheel's

P1340932.jpg

14" 8 j et 25 voor

14" 9 j et 25 achter .

staan wel niet extreem getrokken bandjes op maar hoeft voor mij niet wil de velg randjes niet te zwaar belaste lol . en dit vind ik mooier dan ze een uit steeken alu rand

origineel gepost door nicocorsa

14" 8 j et 25 voor

14" 9 j et 25 achter .

staan wel niet extreem getrokken bandjes op maar hoeft voor mij niet wil de velg randjes niet te zwaar belaste lol . en dit vind ik mooier dan ze een uit steeken alu rand

hms Shcitterende velgen.... maar weer niet in 15" verkrijgbaar :swear

Staan super onder je wagen

heb binnekort wel een tamelijk uniek setje zender's stern te koop staan gepolierd en opgemaakt in 15 /7 zonder bandjes wel

maar ook zeer FAT!!! :wors is en blijft gruwlijke bumper.... wilde hem eerst ook bestellen maar hoorde dat leon hm al besteld had en 2 op elkaar lijkende corsa's op 1 club vonnik niet zo ;) tjah had ik maar eerder moeten zijn.....

@OrangeDevil . heb jouw corsa zeker zien staan en zelfs even blijven rond hange . ik loop snel snel langs alles door staat er een corsatje . dan duurt het meestal heel lang voor ik weg te slaan ben lol.

maar kanppe auto mss zie ikje nog wel eens op belgische meet en hopelijk zie ikje dan ook voor een babbelke

Corsa's trekken altijd wel de aandacht kijken wat er allemaal aan gedaan is enzo en even een praatje maken met de eigenaar altijd gezellig.

Komen mekaar vast wel een keertje ergens tegen op een meeting. :thumbup

Terug
Naar boven