• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dikke corsa's

origineel gepost door lukky

dank je voor het compliment.... heb ondertussen de velgen keskin KT1 vervangen voor de keskin KT4 new racer in full chroom, en ook de grille is vervangen door de irmscher versie, maar wel die zonder die metalen rand er boven, en over een week of wat zijn de angel-eyes in het zwart binnen.... zou nog wel eens een dak spoilertje willen... :hmmz eens kijken voor een subtiel spoilertje ergens..

grtz lukky

wat doen je met de KT1 Velgen;)

origineel gepost door tembaco

dank je voor het compliment.... heb ondertussen de velgen keskin KT1 vervangen voor de keskin KT4 new racer in full chroom, en ook de grille is vervangen door de irmscher versie, maar wel die zonder die metalen rand er boven, en over een week of wat zijn de angel-eyes in het zwart binnen.... zou nog wel eens een dak spoilertje willen... :hmmz eens kijken voor een subtiel spoilertje ergens..

grtz lukky

wat doen je met de KT1 Velgen;) @tembaco.. die had ik in december al verpatst, heb 4 mndn op winterwielen rond getuft... ook geen porum... maar nu zitten de KT 4 er onder in het chroom.. staat vettt.

Hadden zondag meeting van flemish opel club, 2e in de corsa d klasse...beetje vreemde jurering... maar allee dat mocht de pret niet drukken ben blij met m'n bekertje

Dit is een wat mooiere foto

Afbeelding%20074.jpg

die foto heb ik gemaakt, knappe corsa hoor

origineel gepost door Wes_A.G.T.

Dit is een wat mooiere foto

Afbeelding%20074.jpg

die foto heb ik gemaakt, knappe corsa hoor Ja wesley das ook één van de mooiste foto's die ik van de corsa heb.... had zondag 1e prijs bij opel club drenthe

origineel gepost door Mighty-Corsa

Ik heb hem ook zien staan en inderdaad een hele strakke wagen :thumbup thanks voor het compliment :thumbup

Uiterlijk geen prijzen winner, maar...

DSCF0340.JPG

Gewoon standaard uiterlijk, lieve wieldopjes...

Extreem licht. Alles eruit (alleen een kaal dash) lexaan raampjes (Wel warm, dus af en toe met de deur op een kier rijden haha)

Stijf. Koni schroefset, JJ bussen, carrosserie doorgelast

Goeie banden...

1.6 8v Corsa A GSi blokje, standaard kwa vermogen, maar alles verlicht, krukas, vliegwiel etc.

Doordat dit lichte blokje erin ligt, extreem goeie wegligging :vertag

Echt mooi hoeken met dat wagentje hey! :thumbup

Vliegt lekker door de toeren, echt een super hoge fun factor...

En kwa acceleratie, een Corsa A met C20XE komt er niet voorbij...

Boven de 180/200 houdt t wel een beetje op, maar lekker boeiend, er onder heb je met z'n wagentje al dikke fun!

Ultieme combinatie wat mij betreft...

Nou, als dat niet dik is :wub

:)

origineel gepost door Honza

Uiterlijk geen prijzen winner, maar...

DSCF0340.JPG

Gewoon standaard uiterlijk, lieve wieldopjes...

Extreem licht. Alles eruit (alleen een kaal dash) lexaan raampjes (Wel warm, dus af en toe met de deur op een kier rijden haha)

Stijf. Koni schroefset, JJ bussen, carrosserie doorgelast

Goeie banden...

1.6 8v Corsa A GSi blokje, standaard kwa vermogen, maar alles verlicht, krukas, vliegwiel etc.

Doordat dit lichte blokje erin ligt, extreem goeie wegligging :vertag

Echt mooi hoeken met dat wagentje hey! :thumbup

Vliegt lekker door de toeren, echt een super hoge fun factor...

En kwa acceleratie, een Corsa A met C20XE komt er niet voorbij...

Boven de 180/200 houdt t wel een beetje op, maar lekker boeiend, er onder heb je met z'n wagentje al dikke fun!

Ultieme combinatie wat mij betreft...

Nou, als dat niet dik is :wub

:)

Geweldig! :wors

Terug
Naar boven