• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dikke corsa's

wb1.jpg

Kwam deze tegen weet iemand hier meer van?

Wil weten of tie iets aan zn wielkasten heeft moeten doen en of hij verlaagd is?

Moet je eens onder de kap kijken dan praat je wel anders volgens mij is deze van paul c turbo ligt een let in en hij is wel dik lekker subtiel niet zoon kijk mij rijden bak

origineel gepost door kapelleboer

nou zo dik is die nie :wtf

is t niet die van paul-c-turbo?

in dat geval is t een corsa c c20let.. das dan weer wel dik.

origineel gepost door mayhem

Is inderdaad die van paul-c-turbo, maar kan hem niet bereiken ofzo.

origineel gepost door NWitkamp

origineel gepost door mayhem

Is inderdaad die van paul-c-turbo, maar kan hem niet bereiken ofzo.

:worsWolf in schaapskleren:wors

origineel gepost door NWitkamp

wb1.jpg

Kwam deze tegen weet iemand hier meer van?

Wil weten of tie iets aan zn wielkasten heeft moeten doen en of hij verlaagd is?

deze is van patrick geweest van M-Tech hij staat ook tussen show je corsa ff zoeken achteraan beginnen

wielkasten zijn nog orgineel als ik me niet vergist :thumbup

origineel gepost door david verburg

Moet je eens onder de kap kijken dan praat je wel anders volgens mij is deze van paul c turbo ligt een let in en hij is wel dik lekker subtiel niet zoon kijk mij rijden bak

oke haha kan natuurlijk nie door de kap heen kijken eyking:

Volgens mij ook Porsche remmerij erop. Wel een dik ding hoor. Als een wagen standaard look heeft, maar er erg strak uitziet is ie zeker wel dik!

Wel jammer dat ie er andere velgen onder gegooid heeft, vondt de oude beter staan.

origineel gepost door Vipertjegts

Volgens mij ook Porsche remmerij erop. Wel een dik ding hoor. Als een wagen standaard look heeft, maar er erg strak uitziet is ie zeker wel dik!

Wel jammer dat ie er andere velgen onder gegooid heeft, vondt de oude beter staan.

Zelf ook opzoek naar zulke velgen vind het juist wel dik. Misschien net iets te groot, maar vroeg me af of 17 er zo onder past zonder aanpassingen?

Twijfel een beetje of ik 16 of 17 moet nemen...

origineel gepost door Vipertjegts

porsche remmerij zit er niet meer onder hijs vrij standaard gemaakt voor de verkoop ligt als goed is ook gwoon een standaard turbo in met 204 pk :hmmz

Terug
Naar boven