• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dikke corsa's

Het is een mooie corsa, maar om hem nou in het topic "dikke corsa's" te zetten vind ik ook een beetje ver gaan,

dan zou die van mij er ook zo tussen passen :D

[rquote=1895777&tid=58857&author=Insanity]@Daan2D

Welke velgen zijn dat? Ze zien der goed uit![/rquote]

Borbet-T velgiez...

waarschijnlijk 7J voor en 8J achter.

(maar dit is het Topic "Dikke corsa's")maar goed...

[rquote=1895806&tid=58857&author=carboncorsa][rquote=1895777&tid=58857&author=Insanity]@Daan2D

Welke velgen zijn dat? Ze zien der goed uit![/rquote]

Borbet-T velgiez...

waarschijnlijk 7J voor en 8J achter.

(maar dit is het Topic "Dikke corsa's")maar goed...[/rquote]

Er wordt zo tenminste nog iets geplaatst..

*ik vind m wel dik*

Corsa op Race Wars 2011

1284182077_6_3M-x.jpeg

1284182207_6_lyuL.jpeg

[rquote=1916383&tid=58857&author=zois]Corsa op Race Wars 2011

1284182077_6_3M-x.jpeg

1284182207_6_lyuL.jpeg
[/rquote]

Blijf een superbak Nederlands mooiste corsa B Don! Met race injectie:wub

[rquote=1916506&tid=58857&author=Trompie]Fuuuuuu[/rquote] ??

Moet zeggen dat ik (die blauwe) een hele opvallende auto vind en respect ervoor heb. Op zo'n show is het een uitblinker. Mijn persoonlijke keuze zou het niet zijn :D

[rquote=1916506&tid=58857&author=Trompie]Fuuuuuu[/rquote] ??

Moet zeggen dat ik (die blauwe) een hele opvallende auto vind en respect ervoor heb. Op zo'n show is het een uitblinker. Mijn persoonlijke keuze zou het niet zijn :D

[rquote=1917042&tid=58857&author=zois][rquote=1916506&tid=58857&author=Trompie]Fuuuuuu[/rquote] ??

Moet zeggen dat ik (die blauwe) een hele opvallende auto vind en respect ervoor heb. Op zo'n show is het een uitblinker. Mijn persoonlijke keuze zou het niet zijn :D[/rquote]Idd!

Maar als we allemaal dezelfde smaak zouden hebben werd het ook saai;)

Die van carboncorsa (Don dus) is ook een show wagen en niet een dagelijks gebruik auto' tje zoals de ex Corsa van Daan.

Carcept kitje kost ook wel iets meer dan een gm / imitatie bumpertje die op elke sloop te vinden is, dus ja, ik vind die van Don dik :thumbup!

[rquote=1920240&tid=58857&author=dabok]Die van carboncorsa (Don dus) is ook een show wagen en niet een dagelijks gebruik auto' tje zoals de ex Corsa van Daan.

Carcept kitje kost ook wel iets meer dan een gm / imitatie bumpertje die op elke sloop te vinden is, dus ja, ik vind die van Don dik :thumbup![/rquote]

Even leuk en aardig hoor....maar @Don is niet "carboncorsa"

want dat ben ik:D

Terug
Naar boven