• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke Manta's topic

Origineel gepost door belgian.opel

Nog wat speci-A-llekes uit het verleden:..

Ieek!

smilie.gif

Doe dat NOOIT weer!

Slecht voor mijn gezondheid :P :D :D

damn, alle 3 niet mooi :S

en dat paarse geval :o :puke

heb zon motorkap te koop gezien, maar ze zijn OP de wagen dus NOG lelijker

die paarse A mag anders onmiddelijk bij mij afgeleverd worden:thumbup:thumbup

idd een ander motorkapje zou hem niet misstaan, maar dat is snel gefixt

Origineel gepost door goaaze

die paarse A mag anders onmiddelijk bij mij afgeleverd worden:thumbup:thumbup

idd een ander motorkapje zou hem niet misstaan, maar dat is snel gefixt

kijk, als je m aan mij wilt GEVEN, doe ik natuurlijk niet moeilijk.

een gegeven paard nooit in de bek kijken.

maar om nou zelf te kopen?:hmmz

NEE

die witte A was redelijk gekend in het custom wereldje , een jaar of 15-20 terug....

ik denk zo uit m'n hoofd dat deze pagasus noemde of zoiets

dit was voor z'n tijd een hele mooie customcar, die regematig in de prijzen viel...

greetz, goaaze

@mafkACE: ik heb het persoonlijk nog nooit mooi gevonden, maar ik vind tatoo's en piercings ook niks.

@goaaze: er zal best ooit een tijd geweest zijn dat dit op dat moment in de tijdscurve een populaire uitbouw / auto was, met nadruk op was.

Soms is het zonde dat er bepaalde zaken niet meer bestaan, maar soms ook niet.

Bij ons in de buurt reed ook zo'n spaceshuttle rond, ook jaren tachtig en toen ook al door de meesten niet mooi gevonden.

Origineel gepost door henk 400rr

@mafkACE: ik heb het persoonlijk nog nooit mooi gevonden, maar ik vind tatoo's en piercings ook niks.

Ik doelde dan ook meer op het aspect dat het ook als kunstwerk gezien kan worden, ik bedoel, spuit het maar eens.

RESPECT voor de persoon die dat kan :wors

@ henk; ik begrijp ook wel dat deze stijl van wagen totaal niet meer up to date is

deze manta was ook gebouwd door een héél aparte groep van autofreak's

de custombouwers hadden en hebben een compleet andere kijk op wagens dan de meesten onder ons

als kleine uk , mocht ik destijds mee met m'n pa naar custommeetings waar je de meest uiteenlopende bouwstijlen zag (wie herinnerd zich niet de soms onwaarschijnlijk uitgebouwde bedford bestelwagens met vleugeldeuren en fluffy pluche interieurs)

ook deze tijd is (helaas) voorbij, en moet je minstens met een dikke amerikaan voor de dag komen om in de custom scene mee te draaien

enige tijd terug heb ik eens een foto gepost van een gele manta A met kabouterprint op de flanken (agony) deze wagen was uit dezelfde periode als die witte hierboven..

ook deze wagen kreeg bakken kritiek (terecht), maar toch zie ik het als een stuk nostalgie die ooit eens geroemd en geeerd werd binnen een bepaalde klasse...

maar smaken verschillen natuurlijk, persoonlijk zie ik ook liever een "oude" rallywagen van walther rohrl of zo uit diezelfde periode :D:D:D

Die witte werd inderdaad 'Pegasos' genoemd.

Van die gele 'mAntagony' heb ik ook nog foto's van:

pls1ua5.png

pls2fl8.png

Maar wist je ook dat deze eerst 'Power of Evil' genoemd werd ?

evil1pl5.png

Origineel gepost door belgian.opel

Die witte werd inderdaad 'Pegasos' genoemd.

Van die gele 'mAntagony' heb ik ook nog foto's van:

pls1ua5.png

pls2fl8.png

Maar wist je ook dat deze eerst 'Power of Evil' genoemd werd ?

evil1pl5.png

inderdaad , dit betreft dezelfde wagen

ik was er wel niet zeker van , maar nu ik beide foto's samen zie is het overduidelijk

pure nostalgie .....:D, is het niet henk :wors:wors:wors

belgish kenteken verklaart al een boel :)

Sorry belgen onder ons hier,maar vele hebben daar wel een hele gekke smaak als het gaat om car styling

Terug
Naar boven