• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke Manta's topic

Hmmz, die voorspoilers van die manta's die door postbusmanta en cruez gepost zijn, zijn echt foei foei foeilelijk, bah :puke

daar gaat mijn eetlust, gelukkig maakt hetgene dat achter die plastic rommel zit, toch een hoop goed.

Origineel gepost door cruez

IMAG0363.jpg

IMAG0345.jpg

manta.jpg

IMG00117.jpg

IMG00118.jpg

manta2.jpg

manta4.jpg

mja dik is ie wel...:jerry

Auw mijn ogen, dat doet zeer. Ik vind dat dus egt spuuglelijk.

Het is geen calibra. Nee hoor, doe maar de standaard bumper met onderspoiler :wors

2001

12260007.jpg

2006

dscn0354mr4.jpg

:wub :thumbup

zo weinig deze weken mee gereden kreeg alweer een traantje van geluk toen ik haar weer zag met het wassen..bijna vergeten door mijn nieuwe A :hmmz

:jerry:jerry:jerry

ow ik kan namelijk de foto's niet zien, ik denk ik load ze even opnieuw op zodat de rest ze ook kan zien

sorru zal het weghalen

Origineel gepost door goaaze

mantamanta00025bp3.jpg

deze vind ik wel vet.....:D:D:D:D:D

ik vind het persoonlijke logo acheraan deze wagen subliem :thumbup

mantamanta00029mv2.jpg

:D:D:D geeft een wat persoonlijke toets aan m'n lieverd...en het kleur ook ja :D

ook hééél handig op een meeting , zo weet iedereen die mij nog niet kent van wie de manta is.....:angel

Terug
Naar boven