• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke Manta's topic

mantaa43.jpg
[/URL]

Hahahahah je zou maar raar op kijken sta je op een meeting en die groene manta met die klojo's erin komt er aan rijden!!:hmmz

:jerry:jerry:jerry:jerry

is goed zal volgende keer wel een pruik op doen en snor :P

origineel gepost door peerke1987

Hahahahah je zou maar raar op kijken sta je op een meeting en die groene manta met die klojo's erin komt er aan rijden!!:hmmz

:jerry:jerry:jerry:jerry

bij sommige zou je het haast wel denken hoor,overal blikken bier en een lekkere bbq:) hehehehe bij wie niet kan je beter zeggen,.maar hoort er bij,als het maar opgeruimt wordt,netjes achterlaten

voor de mensen die in jaren 80 oud genoeg waren om enigzins iets van de manta tijd mee te hebben gemaakt, ik ben zelf van 83 en niemand van de familie zat in de autos dus ik heb er alles van gemist maar goed de vraag, ik zie heel veel polyester uitbouwsets op de diverse oudere fots van a en b mantas, wat betaalde je er toen der tijd nou voor, het lijkt wel allemaal goed te passen en minimaal scheuren en dat het werkt op de carosserie, in tegen stelling tot het bucht van nu wat al breekt als je in de zomer een vlieg aan rijd.

en de velgen keuze was toendertijd tog ook vrij beperkt het stopte tog wel bij 14 a 15 inch, ik had graag die tijd mee gemaakt maja me ouders zijn te laat geweest haha

hmm zo gek duur was dat dan ook weer niet, is wel behoorlijke smak geld om in 1x op tafel te leggen maar het valt me nog redelijk mee.

origineel gepost door peerke1987

nou ik ken dus wel iemand die een manta a heeft in opel striping groen met zwart. maar zie de foto dus niet

Heb hem even geupload op mijn foto site.

376336064.jpg

Die is van een maat van mij:D Kon ook niet anders!

Dat was zeker op een sprint event?? Aan zn achtervelgen te zien.

Haha alleen dat Skoften.net eronder weet ik ook niet?:o

@De uitlaten, klinken super gaaf. Beide kanten zitten "bomber..." onder. Ben even de naam kwijt. heel gaaf geluid.

[quote@De uitlaten, klinken super gaaf. Beide kanten zitten "bomber..." onder. Ben even de naam kwijt. heel gaaf geluid. [/quote]

Cherry bomb>rode holle lanseerbuizen....

ST1 V8.

Die groene manta zie ik wel eens rijden als ik naar me werk ga in den bosch. Ik kom dan van de snelweg af en die draait er dan net op :).

Die sidepipes zijn wel vet :thumbup

Terug
Naar boven