• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke Manta's topic

@Dualramfreak wrote:mooi ding zeg. maar wat een prijs

ik was niet van plan die van mij ooit te verkopen, maareh, met dit soort prijzen.......

Daar hebbn ze geen euro's hé!

39000 SEK is ongeveer € 4500,-

@2000 wrote:Prachtige manta :thumbup

ben wel benieuwd wat voor banden eronder zitten want dit lijkt wel heel erg getrokken, of het beeld moet vertekenen?

p1040417g.jpg

daar ligt 165/40/16 op

morgen mensen , ik weet niet of dit een dikke is maar hier reed ik 20 jaar geleden mee :)

manta.jpg

Ik kocht deze toen voor 1000 gulden nog heb er 1 jaar mee gereden en verkocht hem toen aan

een maat van me en reed hem binne 1 week in puin (totallos)

Motor heeft 204 PK volgens eigenaar.. Wat voor motor weet ik niet. Staat overigens te koop in Spanje

Terug
Naar boven