• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke ruitenwisserhendel en dikke knipperlicht hendel.

Servo:

Nieuweklepdekselcombo003.jpg

Willem

Ik denk dat dit boven me kunnen gaat,

ik gaat eerst me mid aan de gang maken en dan ga ik er over denken.

in ieder geval bedankt voor alle info!

Erwin

Ik denk dat dit boven me kunnen gaat,

ik gaat eerst me mid aan de gang maken en dan ga ik er over denken.

in ieder geval bedankt voor alle info!

Erwin

ik heb nog een vraagje over de cruise control.

ik heb namelijk een zo genoemde "dikke" richtingaanwijzer dus met de knopjes voor de cc, alleen cruise control zelf heb ik niet. (geen tweede kabel te zien iig)

die hendel zat er al in toen ik de auto kocht en de tekentjes op de hedel voor wat wat is zijn er al bijna afgesleten dus ga er een beetje vanuit dat deze er vanaf het begin al in zit.

dan heb ik dus nog nodig, een kabel, twee schakelaars voor onder de pedalen en een servo, of heeft een auto zowiezo al een servo?

en kan het zijn dat de schakelaars ook al voorbereid zijn, moet ik die dan dan zo kunnen zien zitten onder de pedalen?

ik heb nog een vraagje over de cruise control.

ik heb namelijk een zo genoemde "dikke" richtingaanwijzer dus met de knopjes voor de cc, alleen cruise control zelf heb ik niet. (geen tweede kabel te zien iig)

die hendel zat er al in toen ik de auto kocht en de tekentjes op de hedel voor wat wat is zijn er al bijna afgesleten dus ga er een beetje vanuit dat deze er vanaf het begin al in zit.

dan heb ik dus nog nodig, een kabel, twee schakelaars voor onder de pedalen en een servo, of heeft een auto zowiezo al een servo?

en kan het zijn dat de schakelaars ook al voorbereid zijn, moet ik die dan dan zo kunnen zien zitten onder de pedalen?

deze hendel is ooit een keer uit een slopert of 2e hands aangeschaft denk ik, als ie geen CC heeft zit er ook geen hendel in.

Willem

deze hendel is ooit een keer uit een slopert of 2e hands aangeschaft denk ik, als ie geen CC heeft zit er ook geen hendel in.

Willem

jupzz zijn gelijk, zo ook omega (op de CC kabel na)

en voor alle motoren zijn de Servo, koppelings schakelaar, remschakelaar, en stuurhedel ook gelijk

jupzz zijn gelijk, zo ook omega (op de CC kabel na)

en voor alle motoren zijn de Servo, koppelings schakelaar, remschakelaar, en stuurhedel ook gelijk

Er staat op marktplaats een knaap onder onderdelen vectra b .

die heeft alle delen van de wagen los in doosjes liggen veel elektrische spullen waaronder ook alle delen en schakelaars uit de wagen .is maar even een tip .

staat met 3 advertentie,s onder elkaar

hij heeft ook een tid liggen !!!

dus mocht iemand nog wat zoeken .(ik heb een dom roostertje aan hem gevraagd)

Bert

Er staat op marktplaats een knaap onder onderdelen vectra b .

die heeft alle delen van de wagen los in doosjes liggen veel elektrische spullen waaronder ook alle delen en schakelaars uit de wagen .is maar even een tip .

staat met 3 advertentie,s onder elkaar

hij heeft ook een tid liggen !!!

dus mocht iemand nog wat zoeken .(ik heb een dom roostertje aan hem gevraagd)

Bert

Terug
Naar boven