• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke vectra's topic !

origineel gepost door johani500driver

origineel gepost door PAASHAAS

Tis ook niet mijn smaak, maar er zijn mensen die het mooi vinden :vertag

Echt?:o

ja duuh die kopen een audi :jerry

bovenste 2 wel ... de laatste niet .. (is op 7um gemaakt als ik het zo zie) ... stuur zit ook aan de goeie kant ;)

origineel gepost door sw_reijnders

die zwarte is über strak!!

Engelse vecjes zeker haas?

De eerste 2 wel ja, daar in Engeland rijden er een hoop met B vectra's op 19 opc velgen.....

De derde is idd gemaakt op Sevenum, en als ik me niet vergis nog een hollander ook :P

origineel gepost door sw_reijnders

die zwarte is über strak!!

Engelse vecjes zeker haas?

De eerste 2 wel ja, daar in Engeland rijden er een hoop met B vectra's op 19 opc velgen.....

De derde is idd gemaakt op Sevenum, en als ik me niet vergis nog een hollander ook :P

Ja weet eigenlijk wel zeker dat het een hollander is want hij komt me wel erg bekend voor.

Weet alleen zo gauw even niet meer waarvan precies :hmmz

Een V8 in de Vec-B gaat echt niet passen. Ik heb mijn blok eruit gehaald, en er weer in gepropt, nou ik zeg je daar is echt geen ruimte voor bijpassende 2 cilinders en nog maar niet te spreken over de versnellingsbak. En in de lengte richting plaatsten gaat ook niet echt.

Tsja, het schijnt dat die brazilianen dat wel kunnen :angel

(zie vorige pagina) :hmmz

ja die zien er een beetje uit als een Vectra maar zijn racewagens met een buizenchassis en met een kunststof body naar het model van een vectra.

maar een V8 in een echte Vectra straatauto ben ik ook wel heel benieuwd naar.

ff kijken in australie naar Holden mischien?

opelforum.jpg

mooie auto met schitterende peperdure BBS Le mans.

Terug
Naar boven