• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke vectra's topic !

vandaag gespot @ ringbaan-oost in tilburg bij van mossel Zwarte vectra B2 getinte ramen,raamspoiler, en 18'' wielen met carbonlook

zag er egt netjes uit

heb alleen geen foto kunnen maken

12.jpg

3.jpg

10.jpg

9.jpg

blok.jpg

@Silver in plaats van de volledige repley van iemand de quoten inclusief veel fotos kun je beter gewoon zegge dat je die witte vectra een geil bakkie vind, het vrij irritant voor andere

http://www.opelstylingclub.nl/viewt...;sid=ab808f27e768e434953b746b14f551f1#p104715" onclick="window.open(this.href);return false;

hierbij heb ik me opel vectra te koop het is en hatchback model met en 2.5 v6 blok

vol zwart leder intrieur met zwart blauwe mate met vectra er in pook hoes is ook zwart met blauw en vectra er ingestikt

heeft nu 252000 gedraait en loopt nog steeds netjes. er zit sinds 2 weeke en nieuwe olie filter op nieuwe olie castrol edge 5w30 en ook nieuwe koelvloeistof en morge 4 nieuwe bande apk tot en met september ik vraag er minimaal voor3700€ met vriendelijk groete wim
Helmond_20110508_00075.jpg

origineel gepost door chrisvocht

Opel-Opel-Vectra-A_3548.JPG

ik weet niet of hij er al tusen staat

ik vind de verlengde motorkap erg bruut

Mocht je intresse hebben heb ik ook nog een filmpje van deze auto.

weet niet of het hier mag maar wilde het wel met jullie delen.

Opdracht van een klant en daar wat audio in gebouwd en geloof me het gaat onwijs hard.

Foto-PL6MLPOB.jpg

hij mag in het vervolg zijn veccie wel wat beter schoon houden want de vogelflatsen zitten nog op de bumper hoor :hmmz jammer weer

Terug
Naar boven