• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke vectra's topic !

vind ik maar niks, dan liever ne 19" en platter...

bij mij was het inderdaad een zender achterbumper, gecleaned én verlengd ook, want is een heel stuk dieper dan een zender bumper.

Maar is onder voorbehoud verkocht.

wheelin75rdavy.jpg

opeljms.jpg

gx24M6N0.jpg

die eerste is wheelin zijne, die staat denk ik niet meer met die velgen, en de laatste was dave zijne, maar die is verkocht...

origineel gepost door wormke

die eerste is wheelin zijne, die staat denk ik niet meer met die velgen, en de laatste was dave zijne, maar die is verkocht...

Hij is ook niet meer actief op Tuned Belgium volgens mij, ik ben wel helemaal :wub:wub:wub:wub op zn velgen

strakke, cleane vec. Enkel de velgen vind ik iets minder maar das persoonlijk :D Echt wel lekker wit :afro

:wors:wors dit is echt een gave bak idd en dat blauwe dash valt opzich wel mee vind ik.

Die plasma tellers zijn ook wel vet alleen hoor ik daar veel klachten over van knipperen of uitvallen.

gr.Paul

:wors:wors dit is echt een gave bak idd en dat blauwe dash valt opzich wel mee vind ik.

Die plasma tellers zijn ook wel vet alleen hoor ik daar veel klachten over van knipperen of uitvallen.

gr.Paul

gr.Paul

gr.Paul

origineel gepost door bresson

anders plaats je het bericht gewoon ff 4x :D

maar buiten dat :O wou dat me vec er zo uit zag :D

haha tja zie het nu pas:P

Er zijn er wel meer die er last van hebben en ik vind het forum de laatste tijd erg traag.

Dacht eerst dat het aan mijn pc lag maar andere sites werken wel normaal.

origineel gepost door vectra208v

origineel gepost door bresson

anders plaats je het bericht gewoon ff 4x :D

maar buiten dat :O wou dat me vec er zo uit zag :D

haha tja zie het nu pas:P

Er zijn er wel meer die er last van hebben en ik vind het forum de laatste tijd erg traag.

Dacht eerst dat het aan mijn pc lag maar andere sites werken wel normaal.

dat idee had ik laatst ook.....

origineel gepost door drempelvrees

Net op internet ook wel een dikke vectra gevonden met 20" eronder, ziet er super uit:wub:wub, maar ik vraag me alleen af hoe het zit met het comfort.

Opel%20Vectra%20C_Jack-Line_1-tlg_20Zoll_1167-2.jpg

Welk comfort ???????

wel gruwelijk vet :angeldie Schmidt Jacklines,ben er ook mee bezig geweest,maar ik was een beetje bang voor die rand

origineel gepost door cleaned_tr

zal de mijne hier ook maar eens plaatsen

mag er zeker tussen staan al vind ik het zelf

grtz

Dat mag hij zeker ja, zééér strakke vectra :wors:wors:wors

Terug
Naar boven