• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke vectra's topic !

Dat is natuurlijk ieders smaak éh.

Heb dezelfde widebodykit gekocht, vindt ie echt wel vet tegenover de I-500 bodykit die iedereen tegenwoordig heeft.

Wil uiteraard wel een paar dingen aan veranderen bv voorbumper nog een lip bij ofz... En idd Devil eyes ipv Angel eyes, ander achterlichten, andere velgen (RS4), EVO VII Luchthapper, ... en een andere kleur :D

Grtz Seth

die picknick tafel achterop is veel te veel van het goeie ... verander dat en het wordt een hele andere auto

maar goed het is totaal mijn smaak niet... en gelukkig heeft ieder zijn eigen

maar ik vindt het zonde van de B vectra persoonlijk

Zonde van deze set vind ik de te grote rechte wielkasten, vind die van RDX vele malen mooier.

Desondanks, is het er volgens mij wel netjes opgemaakt, dus is het alleen nog maar de smaak die afwijkt.:D

sdc11311.jpg

So-DE-JU zeg, wat een mooie Vec :wors :wors :wors :wors :wors

Hele mooi Vecta. Inderdaad die koplampen lijken veel op de Astra G xenon projectors van Depo. ;)

Vind persoonlijk alleen de velgen minder mooi. Voor de rest een hele dikke Vectra.

Daar heb je Nova weer met z'n links naar forums waar je geregistreerd moet zijn....

Ik zal jou vanavond eens flink aan de oren trekken !!! -offtopic

@PAASHAAS wrote:Daar heb je Nova weer met z'n links naar forums waar je geregistreerd moet zijn....

Ik zal jou vanavond eens flink aan de oren trekken !!! -offtopic

Nou ik heb nix gemerkt dat er iemand aan me oren trok gister :D

@nova.... wrote:

hierbij heb ik me opel vectra te koop het is en hatchback model met en 2.5 v6 blok

vol zwart leder intrieur met zwart blauwe mate met vectra er in pook hoes is ook zwart met blauw en vectra er ingestikt

heeft nu 252000 gedraait en loopt nog steeds netjes. er zit sinds 2 weeke en nieuwe olie filter op nieuwe olie castrol edge 5w30 en ook nieuwe koelvloeistof en morge 4 nieuwe bande apk tot en met september ik vraag er minimaal voor3700€ met vriendelijk groete wim
Helmond_20110508_00075.jpg

DSC_7572.jpg

Heej, die Vec komt uit Zuid limburg....Ik hoorde al dattie verkocht was......En nu staat ie weer te koop....Mooi wagentje, alleen jammer van z'n kilomterstand...

@Nova : Volgende keer niet wegrennen !!! :vertag :D :angel :agent

Terug
Naar boven