• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke vectra's topic !

@astrawez wrote:Als je een B2 hebt met V6 dan is 15 inch sowieso te klein. Je moet dan minimaal 16 inch nemen.

wat is het verschil met een b1 v6 dan volgens mij is dat allemaal gelijk

@rabbitopc wrote:veel dikke vectra's maar ik zie geen vectra b's met verbreed staal ?

ik heb voor mijn b2 v6 15 inch staal gekocht om te laten verbreden naar 8,5 j en dan nog ff een schroefsetje eronder :thumb

als die te klein zijn heb ik ook nog een setje 16 inch staal , daar zitten nu mijn winter bandjes op.

niemand toevallig een voorbeeld van een vectra b met verbreed staal ?

21042010684.jpg

21042010685.jpg

21042010686.jpg

21042010687.jpg

@teungts wrote:@astrawez wrote:Als je een B2 hebt met V6 dan is 15 inch sowieso te klein. Je moet dan minimaal 16 inch nemen.

wat is het verschil met een b1 v6 dan volgens mij is dat allemaal gelijk

Inderdaad, er zijn ook B2 v6-en Origineel op 15inch geleverd...

Onderstel van de B1 V6 en B2 V6 zijn exact gelijk aan elkaar, ook de remmerij is exact hetzelfde...

Alleen de Vectra i500 vereist minimaal 16inch ivm 308mm Voorremmen.

Dit zijn de 308mm remmen van de i500 in een 16inch wiel:

Winterwielen2.jpg

Willem

In Alphen aan den Rijn staat een HELE dikke Vectra met een sticker op de zijkant VECTRA

staat ook een tigra cabrio met een Tigra sticker erop.

Foto is savond en me batterij was bina leeg dus kon geen flitser gebruiken :fy1

IMG-20120217-01052.jpg

Misschien dat de post eerder thuis hoort in Vectra gespot maar omdat hij zo dik is dacht ik dat ik de Vec hier eerder bekend zou zijn :angel

@teungts wrote:@rabbitopc wrote:veel dikke vectra's maar ik zie geen vectra b's met verbreed staal ?

ik heb voor mijn b2 v6 15 inch staal gekocht om te laten verbreden naar 8,5 j en dan nog ff een schroefsetje eronder :thumb

als die te klein zijn heb ik ook nog een setje 16 inch staal , daar zitten nu mijn winter bandjes op.

niemand toevallig een voorbeeld van een vectra b met verbreed staal ?

21042010684.jpg

21042010685.jpg

21042010686.jpg

21042010687.jpg

Dit is de Vec van mijn broer. Hij staat op 14 inch uitgelast staal, volgens mij 8J voor en 8,5J achter. Ondertussen zit er ook een schroefset onder, staat op de laagste stand! Helaas geen :kewlpics op m'n telefoon maar ik zal er wel eens een paar maken. 15inch lijkt mij dus niet te klein hoor.... als je hem maar ver genoeg plat slaat! :angel

kwam dit tegen in een topic op het fok forum waar ze het over lelijke autos hebben haha.

of hun hebben geen smaak of megt mijn smaak is wat mis, maar vind dit toch echt niet zo hele lelijke auto.

je kijkt er wel wat raar tegen aan, ik wel tenminste, dit zie je ook niet dagelijks.

wel uniek dus.

IMG_9604-border.JPG

vind die spoilers er ook wel netjes in verwerkt, alleen die boven het achterraam weet ik nog niet echt als ik het nu mooi moet vinden of niet, het staat verder niet heel verkeerd

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt een dikke vec maar ik zou er persoonlijk dan lichte accenten in hebben gestoken (maar das uiteraard ieders smaak). Bumpers voor en achter btw heb ik ook. Die zijn echt lekker ;)

Terug
Naar boven