• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke vectra's topic !

Motorische spec's zijn te veel om op te noemen.

Het blok is gehoond en helemaal opnieuw opgebouwd.

De kop bewerkt.

Garret gt2871rs turbo.

Kms motormanagement.

Hij staat nu veilig afgesteld zodat alles een beetje heel blijft en geeft nu 330pk.

@patrick-vectra wrote:Motorische spec's zijn te veel om op te noemen.

Het blok is gehoond en helemaal opnieuw opgebouwd.

De kop bewerkt.

Garret gt2871rs turbo.

Kms motormanagement.

Hij staat nu veilig afgesteld zodat alles een beetje heel blijft en geeft nu 330pk.

Mooi man :wors

echt wel dikke vectra's allemaal!!!

Heb met mijne ook al plannen gemaakt,.. i500 look,.. ;-) aleja de voorbuper; kofferspoiler,.. als iemand er weet liggen?? ;-)

Heb een staionwagen B2.

@SvenVectraB wrote:echt wel dikke vectra's allemaal!!!

Heb met mijne ook al plannen gemaakt,.. i500 look,.. ;-) aleja de voorbuper; kofferspoiler,.. als iemand er weet liggen?? ;-)

Heb een staionwagen B2.

even op ebay rond kijken. en als het je niet uitmaakt wat het kost irmscher.de

Voor de liefhebbers....

Zo begon het allemaal. Ik heb de auto overgekocht van mijn ouders in 2002. Die waren de 2de eigenaar.

Ik heb de voor en achterbumper zelf aangepast en de auto is compleet overgespoten.

maar door de interkoeler paste die voorbumper niet meer dus een 2000 bumper erop.

een paar foto's van het blok

En zo staat hij er nu bij

Dus 10 jaar later in 2012 is er toch wel het een en ander verbouwd en ik heb nog genoeg plannen in mijn hoofd dus ik hoef me voorlopig niet te vervelen.

Ik ben nu met de achterbumper bezig, daar komt een stukje onder zodat het allemaal een beetje op 1 lijn zit aan de onderkant.

A heeft voor mij ook een speciale betekenis omdat dit mijn eerste opel was en omdat je hier heel gemakkelijk aan kan knutselen maar om nuchter te denken vindt ik de B toch net iets mooier... :jerry

@rabbitopc wrote:hier mijn vec. b2 met verbreed 15 inch staal voor 8j achter 8,5 j een een v-max schroefset

046.jpg

051.jpg

052.jpg

054.jpg

Zal wel heel lekker op de weg liggen zo :D

@Seth wrote:A heeft voor mij ook een speciale betekenis omdat dit mijn eerste opel was en omdat je hier heel gemakkelijk aan kan knutselen maar om nuchter te denken vindt ik de B toch net iets mooier... :jerry

en waar kunnen we foto,s vonden dan van jou A?

seth??

gr bertje :agent

Op het einde zat er wel een subtielere pijp onder, was het logo op mijn motorkap weg en verlengt, interieur helemaal herspoten, en de parkeersensoren ook.

Ook zaten er blauwe led interieurknoppen in, andere pook + zak, andere handrem + zak, woofertje en versterker, LED in achterlichten, ...

Daar heb ik spijtig genoeg geen foto's meer van maar toch:

Hier lag ie in een kwartier uit elkaar :D

5896_1213383139145_540458_n.jpg

Voorkant

21938_1369955333352_2440974_n.jpg

Achterkant

21938_1369954893341_4559283_n.jpg

Interieur herspoten

21938_1369954533332_5911147_n.jpg

Heel de middenconsole was gespoten maar daar heb ik geen foto meer van :(

21938_1369954613334_3441587_n.jpg

21938_1369954693336_5731924_n.jpg

En de sticker uiteraard

21938_1369954853340_3057751_n.jpg

Was een wagen zonder enige optie welteverstaan, bumpers etc waren ook niet gespoten :D

Grtz Seth

dank je wel..had al vectra forum gekeken,,maar kon daar nx over vinden,dus is nx meer van over toch?

of haal ik nu 2 verhalen door elkaar??

gr bertje :agent

Nee, wagen heeft het opgegeven door een amateuristische fout van mezelf. :oops: Had teveel op 1 draad afgetakt en als ik alles opzette sprong mijn zekering... Dan had ik er maar een zwaardere zekering in gestoken met alle gevolgen vandien.

Om dat te laten herstellen moest ik een nieuwe zekeringkast, nieuwe draadbundel, nieuwe alternator, nieuwe batterij en alles er rond opnieuw kopen en laten steken met een veel te hoog prijskaartje voor een student... :cry Is nu waarschijnlijk bomauto geworden in Afghanistan. :cry

Het enige wat ik daar nog van over heb is zijn sportstuur en stuurnaaf maar ik weet niet of die op de Vec B past; anders stak hij er reeds in :D

En ik heb nog een Vectra A gehad maar daar ging onze pa mee naar de tandarts en kwam er total loss mee naar huis... :cry Nadeel van onbeveiligde openbare parking :swear

Heb ook nog een Vectra B gehad en die zijn thermostaat bleek niet te werken op de autosnelweg... Met gevolg van een koppakkingslek en mayo in de motor...

Grtz Seth

Terug
Naar boven