• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke vectra's topic !

Hoi,

Ik heb nu sinds 2 weken een ook een vectra c, omdat mijn signum vanachter aangereden is, en daarom totaal los was. Er volgen nog meer foto's

@teungts wrote:ben er niet zo van om je eigen vec er neer te zetten maar vond dit een dikke foto van mijn msd

Foto650-XS7VO4XF.jpg

Mooi dik Teun !! :thumb

Thanks Jeroen.. zal mooi staan onder mijn 3L alleen zie dat ze die niet in de juiste steek leveren :???:

@Dragon Racing wrote:@C00kie wrote:Weet iemand wat voor type/merk velgen er onder de SW zitten?

Bedoel je die van foto 2 en foto 8?

Indien ja, zijn geen Vossen

Misschien net zo handig om gelijk te vertellen wat voor velgen het WEL zijn, aangezien dat gevraagd wordt..

@Dragon Racing wrote:@C00kie wrote:Weet iemand wat voor type/merk velgen er onder de SW zitten?

Bedoel je die van foto 2 en foto 8?

Indien ja, zijn geen Vossen

Ja die bedoelde ik en volgens mij is de Vec op foto 2 en 8 dezelfde Vec.

En ja wel zo handig om te weten welke het dan wel zijn :D

Cades apollo (verkrijgbaar in zilver, zwart)

Rondom 8.5 x 19" 5x112, dat hij had steken met spacers.

Heeft ze al verkocht, na 2maanden. Is zo ene die om de 5 tellen andere velgen steekt en ze ook steeds schade rijd..

Dan heb je in die Apollo een zeldzamere set, die de kleur Brons heeft (die staan niet meer op de site van cades).

https://lh3.googleusercontent.com/-...AAAAAAAA4/_-HZX_-59h8/w431-h438-no/vicvec.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Die heb ik onder mijn vectra c sw steken.

Maar ik heb vooraan 8.5 x 19" met spacer, achteraan 9.5 x 19" met brede spacer.

(de 9.5 gaat meer concaver)

Daarop 245/35

Achteraan staat hij getrokken (rand velg bloot)

Terug
Naar boven