• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dikke vectra's topic !

@johani500driver wrote:@RaymondVec wrote:De signum van de zelfde eigenaar als de vectra met Bentley velgen :thumb

image_zps085fa74a.jpg

Nu met opc side skirts, iemand een idee hoe dat zit?

Hij vertelde me dat ze van een sw waren, maar past dat 1 op 1? :hmmz

Deze velgen komen komend voorjaar onder mijn zafira b, rijd de daily er ook netjes bij :wub :D , door deze foto ben ik er naar op zoek gegaan :thumb :thumb

Ok, het is het dikke vectra's topic, maar toch even showen hoor;) https://www.facebook.com/photo.php?...et=pcb.940898412607169&type=1&theater" onclick="window.open(this.href);return false;

Wel verschil in wax :thumb

Maar een hele dikke kleur :wub snap ook echt niet dat zwart, wit en grijs t meest gekozen worden (op prijs na dan) :sleeping

Welke kleurcode is het?

Hier wat dikke Vectra's uit een hoek die je niet verwacht: Finland! Kwam op een forum daar daar ik op zoek was naar ATS wielen.

IMG_9526_zpswscrjcoq.jpg

20140429_152008_zps8b1062de.jpg

20140429_151926_zps150bc418.jpg

Kuva0088.jpg

Kuva0091.jpg

vectra_1.jpg

tracer_vectra_zps93853575.jpg

Monacotalla001Forum.jpg

vectrakes12.jpg

IMAG0213.jpg

IMAG0212.jpg

IMAG0210.jpg